Півось заднього моста МТЗ (нового і старого зразка) 50-2407082-А
- 5 100 грн.
Вас може зацікавити
На тракторах МТЗ використовують традиційну схему приводу задніх коліс. Від диференціалу крутний момент передається через пари шестерень напівосям, на яких кріпляться маточини. Внутрішній кінець напівосі спирається на підшипник, встановлений перегородці відсіку кінцевої передачі. Опорою зовнішнього кінця служить підшипник, розташований у чавунному рукаві, який кріпиться болтами до корпусу заднього моста.
Напіввісь заднього моста МТЗ має на внутрішньому кінці шліци для установки ведених шестерень, а на зовнішньому кінці шпонковий паз для встановлення маточин коліс. Існує два види напівосей трактора МТЗ – старого та нового зразка. Старий зразок відрізняється від нового тим, що на його внутрішньому кінці є ще зубчастий хвостовик. Такі напівосі встановлювалися на тракторах із механічним блокуванням диференціала. Зубчастий хвостовик потрібен був для з'єднання обох напівосей муфтою в одне ціле при включенні блокування диференціала. У пізніших моделях піввісь заднього моста трактора МТЗ не має хвостовика, оскільки блокування здійснюється з допомогою муфти блокування диференціала з гідравлічним приводом.
При роботі трактора напівосі іноді виходять із ладу. Причини такі:
- знос шліців під ведену шестірню;
- знос посадкових місць підшипників;
- вироблення місця встановлення манжети;
- збільшення розмірів шпонкового паза під маточину колеса.
За наявності перерахованих вище дефектів напіввісь підлягає заміні. Якщо ви вирішили замінити напівосі на своєму тракторі, то якісні деталі для заміни можна придбати у нашому інтернет-магазині. Ми готові запропонувати вам оригінальну напіввісь виробництва МТЗ, а також аналог від українського виробника:
- Україна (ТАРА)
- Білорусь (МТЗ, оригінал)
Якщо ви вирішили купити напіввісь заднього моста МТЗ недорого, то телефонуйте нам за вказаними на сайті телефонами. Ми допоможемо визначитися з вибором та швидко відправимо ваше замовлення.