Повернення та обмін

1. Користувач має право повернути/обміняти Товар  неналежної якості протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання, якщо Товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Користувач здійснює повернення/обмін Товару виключно відповідно до законодавства України.

2. Інтернет-магазин повертає товар неналежної якості тільки в тому випадку, якщо такий Товар не був в експлуатації та на ньому відсутні сліди такої експлуатації. Якщо Товар був у експлуатації, або на ньому присутні сліди експлуатації, то Товар не повертається Інтернет-магазином за жодних обставин.

3. Якщо протягом встановленого гарантійного строку Користувач виявив істотні недоліки Товару, які виникли з вини виробника Товару, то Користувач має право за своїм вибором вимагати:

  1. повернути сплачені за Товар гроші;
  2. пропорційно зменшити ціну товару або безоплатно усунути недоліки товару в розумний строк;
  3. вимагати заміни Товару на такий же Товар або на аналогічний, з числа наявних в Інтернет магазині.

4. Користувач направляє Товар неналежної якості на адресу, вказану Інтернет-магазином. Відповідний працівник Інтернет-магазину протягом 3 (трьох) робочих днів, з моменту отримання такого Товару, приймає рішення про проведення експертизи або про направлення Товару відповідному виробникові.

5. Інтернет-магазин здійснює заміну Товару неналежної якості, якщо пошкодження Товару сталось не з вини Користувача. За наявності товару, - протягом розумного строку але не більше як 14 (чотирнадцять) календарних днів. Якщо товар відсутній - у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви Користувачем.

6. При пред'явленні Користувачем вимоги про безоплатне усунення недоліків Товару неналежної якості, Інтернет-магазин усуває такі недоліки протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати направлення заяви  Користувачем або за згодою сторін в інший розумний строк.

7. Інтернет-магазин не розглядає заяви Користувачів за жодних обставин про повернення/обмін Товару неналежної якості, якщо Користувач:

  1. порушив умови експлуатації Товару;
  2. порушив умови зберігання Товару;
  3. порушив умови ремонту Товару.

8. Заява про повернення/обмін Товару має містити наступну інформацію: повне ім’я заявника, а також  дані про Товар: назва, код товару, дата покупки, причини повернення, адреса для обміну Товару, платіжні реквізити для повернення коштів.

9. Інтернет-магазин здійснює повернення коштів за платіжними реквізитами, вказаними в заяві Користувача, та здійснює обмін Товару за адресою, вказаною Користувачем у Заяві.

10. Користувач здійснює оплату всіх витрат для доставки Товару для його обміну/повернення.