При роботі в умовах бездоріжжя або при підвищеному опорі грунтообробним знаряддям на тракторах МТЗ починають пробуксовувати задні колеса. У такому разі застосовують вимушений захід – блокування диференціалу. Цей спосіб дозволяє заблокувати задні колеса і вони починають обертатися, як одне ціле.
Для блокування задніх коліс на тракторах використовується спеціальний гідравлічний пристрій – муфта для блокування диференціала МТЗ. Принцип її дії полягає в тому, що вал блокування з'єднує в потрібний момент обидва приводні валу кінцевої передачі разом. Включення блокування здійснюється подачею масла в порожнину між корпусом муфти та діафрагмою, яка стискає натискні та ведені диски муфти. Вони починають обертатися разом, тим самим з'єднуючи вал блокування і приводний вал кінцевої передачі.
У процесі експлуатації трактора блокування диференціалу МТЗ може перестати працювати через такі причини:
- знос фрикційних дисків;
- знос та тріщини натискних дисків;
- знос шліців валу блокування;
- замаслювання дисків трансмісійним маслом через пошкодження або зношування ущільнювальних кілець у з'єднанні валу блокування з валом кінцевої передачі;
- замаслювання дисків гідравлічним маслом через пошкодження діафрагми.
У тому випадку, якщо трактор пропрацював уже багато років і присутні всі вищеназвані причини відмови в роботі, краще купити муфту блокування МТЗ у зборі та встановити на трактор. Цей вузол є завжди у нас на складі. Є також всі деталі окремо. Щоб зробити замовлення, зателефонуйте нам або заповніть заявку на сайті.