Втулка промопори ПВМ МТЗ (карданного вала) 72-2209012

Код товару: 72-2209012
В наявності
  • 1 100 грн.



Відправка без передоплати!

Призначення та принцип роботи втулки промопори ПВМ МТЗ

Проміжна опора карданного валу приводу переднього моста ведучого МТЗ-82 виконує двояку функцію. По-перше, вона є сполучною ланкою для двох карданів. По-друге, служить запобіжною муфтою, що захищає ПВМ від надмірних навантажень. Корпус проміжної опори встановлюється на штифтах корпусу зчеплення та закріплюється трьома болтами. Усередині корпусу виконані розточування під шарикові підшипники, на яких обертається втулка промопори переднього моста МТЗ-82. Усередині її знаходиться валик, з'єднаний своїми шліцами з фланцем карданного валу, що передає крутний момент від роздавальної коробки. Обертання з валика на втулку забезпечується за допомогою сил тертя внаслідок стиснення ведучих та ведених дисків. Ведучі диски мають внутрішні шліци і з'єднуються з шліцами валика. Ведені диски мають зовнішні шліци і з'єднуються ними з внутрішніми шліцами проміжної втулки опори ПВМ МТЗ. Диски стиснуті між собою зусиллям затягування гайки на різьбовому кінці валика, що стискає диски через тарілчасті пружини. Гайка повинна бути затягнута із зусиллям, яке визначає граничне значення величини крутного моменту  необхідного для початку пробуксовування дисків між собою. При виникненні в процесі роботи надмірного навантаження на передній провідний міст, диски, що з'єднують приводний валик з втулкою промопори карданного приводу ПВМ МТЗ-82, починають пробуксовувати і передача силового потоку до переднього мосту трактора припиняється, що дозволяє захистити його від перевантаження деталей.

Можливі дефекти втулки промопори переднього моста МТЗ-82

Виконання важких робіт з обробітку ґрунту тракторами МТЗ-82 часто проводиться з увімкненим переднім провідним мостом. Якщо трактор використовується для великих обсягів таких робіт, проміжна опора іноді виходить з ладу. Однією з причин є несправність втулки промопори кардана МТЗ-82, причиною якої може бути:

  • Зношування шліців під ведені диски.
  • Зношення шліців у місці з'єднання з фланцем кардана.
  • Вироблення місць під шарикові підшипники.

Ознакою появи таких дефектів може бути постійне припинення передачі крутного моменту до ПВМ. Щоб усунути несправність, необхідно придбати нову втулку проміжної опори ПВМ МТЗ-82. Оформити замовлення можна зараз на цій сторінці інтернет-магазину.

Які варіанти втулки промопори переднього мосту МТЗ-82 пропонуємо?

До вашого вибору ми пропонуємо втулки наступних виробників:

  1. Україна.
  2. Прибалтика.
  3. Україна (ТАРА).

Докладніше про кожен варіант ви зможете дізнатися, зателефонувавши нашим менеджерам. Щоб купити втулку проміжної опори ПВМ МТЗ-82, оформляйте замовлення, натиснувши кнопку «У кошик» або набирайте будь-який номер для зв'язку з нами.
 

Увага: HTML не підтримується!