Вас може зацікавити
Конструктивні особливості стакану підшипників гальма ЮМЗ
На тракторах ЮМЗ пізніших випусків встановлені дискові гальма, що відрізняються більш високою ефективністю в порівнянні з гальмами колодкового типу, що раніше встановлюються. Принцип їх дії ґрунтується на загальмовуванні гальмівних валів, що обертаються на підшипниках у стаканах дискового гальма ЮМЗ. У тракторах цієї марки використовуються незалежні гальма на кожне заднє колесо. Це дозволяє загальмовувати будь-яке колесо за необхідності виконання крутих поворотів. Кожен гальмівний вал виготовлений разом із шестернею, яка знаходиться в зубчастому зачепленні з веденими шестернями кінцевих передач. При гальмуванні гальмівних валів відбувається через зачеплення шестерень гальмування півосей ведучих задніх коліс. Правий та лівий стакан дискового гальма ЮМЗ служить для встановлення підшипників, які є опорами гальмівних валів. Стакан виконаний у вигляді фланця зі маточиною. Маточина заходить у корпус заднього моста, а фланець притискається до нього болтами. Стик з'єднання ущільнюється прокладкою. Змащення підшипників гальмівних валів здійснюється маслом з картера заднього моста. Шліцьові кінці гальмівних валів виступають поза межі корпусу моста. На них встановлюються фрикційні диски, що обертаються разом із ним. Між дисками знаходиться натискний диск, пов'язаний тягою з педаллю гальма. Він при натисканні на педаль розтискає фрикційні диски в різні боки, які притискаючись до гальмівних поверхонь усередині кожуха і на проміжному диску, загальмовують гальмівні вали. Проміжний диск гальма з'єднується своєю зворотною поверхнею через прокладку зі стаканом підшипників дискового гальма. У ньому встановлено манжету, що запобігає витіканню масла з картера моста через маточину правого та лівого стакану дискового гальма ЮМЗ.
Характерні дефекти лівого стакану підшипників гальмівного валика дискового гальма ЮМЗ
Підшипники стакану лівого дискового гальма ЮМЗ у процесі роботи сприймають осьову і радіальну складові навантаження, що виникає при загальмовуванні валу. Тому після тривалого періоду роботи трактора можлива поява таких дефектів:
- Знос місць для підшипників у склянці.
- Вироблення зовнішньої установчої поверхні маточини стакану.
- Тріщини, розламування стакану.
При виявленні внаслідок розбирання зазначених пошкоджень стакан змінюють на новий. Купити новий лівий стакан підшипників дискового гальма ЮМЗ можна у нашому інтернет-магазині.
Переваги нашого стакану
- Оригінальна деталь виробництва ПівденМаш.
- Якість виготовлення та тривалий термін служби.
- Прийнятна вартість.
Замовити лівий стакан підшипників дискового гальма ЮМЗ можна у нас по телефону в наш робочий час або через замовлення в інтернет-магазині.