Вас може зацікавити
Призначення та конструкція проміжного диска гальмівного дискового гальма ЮМЗ
Конструкція гальмівної системи тракторів ЮМЗ у процесі їх виробництва зазнала змін. Колодочні гальма, що встановлюються на модифікаціях, що раніше випускалися, були замінені на дискові, що істотно підвищило ефективність гальмування. Як і колодкові, так і дискові гальма встановлювалися з обох боків заднього моста та призначалися для роздільного загальмовування кожного колеса. Принцип дії дискового гальма заснований на загальмовуванні гальмівних валів, яке через зачеплення виготовленої спільно з валом шестірні з веденою шестернею кінцевої передачі передавалося на півосі задніх ведучих коліс. Гальмування валу здійснюється встановленими на його шліцьовій ділянці дисками з фрикційними накладками. Між ними в кожусі гальма встановлений натискний диск, що складається з двох з'єднаних між собою пружинами чавунних дисків. На внутрішніх поверхнях чавунних дисків виконані три похилі лунки з глибиною, що поступово зменшується. У лунках знаходяться кульки, які можуть перекочуватися лунками. При натисканні на гальмо чавунні диски провертаються на деякий кут у протилежні сторони, змушуючи кульки перекочуватися по лунках у бік їх меншої глибини, що призводить до розтискання дисків між собою. При цьому вони натискають на фрикційні диски, а ті притискаються до гальмівних поверхонь, виконаних на проміжному дисковому гальмівному диску гальма ЮМЗ і всередині кожуха, що закриває гальмівний механізм. За рахунок тертя відбувається гальмування валів та півосей задніх коліс. Після відпускання педалі гальма диски провертаються назад, а кульки знову перекочуються у бік більшої глибини лунки, у результаті чого під дією пружин чавунні диски повертаються на місце, припиняючи натискати на фрикційні диски. Гальмівні вали обертаються у підшипниках, встановлених у стаканах. Змащення їх здійснюється маслом із заднього моста. Витікання масла назовні запобігає манжеті, встановленій у диску проміжному дисковому гальму ЮМЗ.
Можливі дефекти гальмівного диска дискових гальм ЮМЗ
Диск гальмівного проміжного дискового гальма ЮМЗ при гальмуванні піддається впливу сил тертя, внаслідок чого виникає нагрівання. В результаті цих факторів з часом диск може отримати такі дефекти:
- Зношування робочої гальмівної поверхні.
- Тріщини на робочій поверхні.
- Пошкодження внутрішнього розточування при виході з ладу підшипників гальмівного валу.
Якщо вказані дефекти мають місце, то диск підлягає заміні. Купити новий проміжний диск гальмівного дискового гальма ЮМЗ можна в нашій компанії Агро-Країна.
Переваги купівлі диска у нас
- Якісний виріб Південмаш (зі старих запасів).
- Висока зносостійкість та тривалий термін служби.
- Вигідна ціна.
- Надсилання замовлення відразу після оформлення.
- Можлива оплата післяплатою.
Замовити диск гальмівного дискового гальма ЮМЗ можна по телефону або через форму замовлення в інтернет-магазині.