Вас може зацікавити
Призначення та конструктивні особливості правого стакану дискового гальма ЮМЗ
У процесі виробництва тракторів ЮМЗ конструктори постійно вносили деякі зміни до їхньої конструкції з метою підвищення надійності та ефективності роботи вузлів. Прикладом цього може бути заміна колодкових гальм на дискові. Конструкція дискових гальм у ЮМЗ передбачає загальмовування двох незалежних гальмівних валів, встановлених з обох боків у задній частині картера моста. Кожен гальмівний вал виготовлений разом із шестернею, яка постійно зачіпляється своїми зубами з веденою шестернею кінцевої передачі. Тому при гальмуванні валу відбувається і гальмування півосі заднього колеса. Роздільна конструкція гальма на кожне колесо дозволяє загальмувати будь-яке з них, якщо потрібно виконати крутий поворот. При прямолінійному русі педалі гальма з'єднуються разом спеціальною сполучною планкою і тоді при натисканні на них гальмуються обидва колеса. Кожен гальмівний вал обертається на двох підшипниках, встановлених у стакані. Лівий і правий стакан дискового гальма ЮМЗ виготовлений у вигляді фланця зі маточиною, в розточуваннях якої встановлюються підшипники. При встановленні на трактор маточина входить в отвір корпусу моста, а фланець болтами закріплюється до зовнішньої стінки. Мастило підшипників здійснюється маслом, яке знаходиться в картері моста. Для запобігання його витіканню назовні передбачена манжета, встановлена в проміжному диску гальма, приєднаному болтами до фланця стакану. Між фланцем та диском встановлюється прокладка. На виступаючому назовні шліцьовому кінці гальмівного валу встановлюються фрикційні диски, а між ними натискний диск, який при гальмуванні притискає фрикційні диски до гальмівних поверхонь на проміжному гальмівному диску і всередині кожуха. Лівий і правий стакан підшипників дискового гальма ЮМЗ мають однакову конструкцію, але не є взаємозамінними.
Можливі причини заміни правого стакану підшипників дискового гальма ЮМЗ
При гальмуванні на гальмівному валу виникають осьові та радіальні навантаження, які через підшипники передаються і на правий стакан дискового гальма ЮМЗ. Після тривалого експлуатації трактора в ньому можуть виникнути такі дефекти:
- Зношування розточувань під підшипники в маточині.
- Вироблення зовнішньої поверхні маточини.
- Тріщини тіла склянки.
Якщо при розбиранні гальма виявлено зазначені дефекти, то стакан підлягає заміні. Купити новий правий стакан дискового гальма ЮМЗ можна в інтернет-магазині нашої компанії.
Переваги стакану, який ми пропонуємо
- Заводський оригінал виробництва ЮжМаш.
- Надійність та тривалий термін служби.
- Прийнятна ціна.
Щоб замовити правий стакан підшипників дискового гальма ЮМЗ, телефонуйте нам на будь-який вказаний номер телефону або оформляйте свої замовлення через інтернет-магазин.