Стакан дискового гальма правий ЮМЗ 45-3502063

Код товару: 45-3502063
В наявності
  • 1 200 грн.



Відправка без передоплати!


Призначення та конструктивні особливості правого стакану дискового гальма ЮМЗ

У процесі виробництва тракторів ЮМЗ конструктори постійно вносили деякі зміни до їхньої конструкції з метою підвищення надійності та ефективності роботи вузлів. Прикладом цього може бути заміна колодкових гальм на дискові. Конструкція дискових гальм у ЮМЗ передбачає загальмовування двох незалежних гальмівних валів, встановлених з обох боків у задній частині картера моста. Кожен гальмівний вал виготовлений разом із шестернею, яка постійно зачіпляється своїми зубами з веденою шестернею кінцевої передачі. Тому при гальмуванні валу відбувається і гальмування півосі заднього колеса. Роздільна конструкція гальма на кожне колесо дозволяє загальмувати будь-яке з них, якщо потрібно виконати крутий поворот. При прямолінійному русі педалі гальма з'єднуються разом спеціальною сполучною планкою і тоді при натисканні на них гальмуються обидва колеса. Кожен гальмівний вал обертається на двох підшипниках, встановлених у стакані. Лівий і правий стакан дискового гальма ЮМЗ виготовлений у вигляді фланця зі маточиною, в розточуваннях якої встановлюються підшипники. При встановленні на трактор маточина входить в отвір корпусу моста, а фланець болтами закріплюється до зовнішньої стінки. Мастило підшипників здійснюється маслом, яке знаходиться в картері моста. Для запобігання його витіканню назовні передбачена манжета, встановлена в проміжному диску гальма, приєднаному болтами до фланця стакану. Між фланцем та диском встановлюється прокладка. На виступаючому назовні шліцьовому кінці гальмівного валу встановлюються фрикційні диски, а між ними натискний диск, який при гальмуванні притискає фрикційні диски до гальмівних поверхонь на проміжному гальмівному диску і всередині кожуха. Лівий і правий стакан підшипників дискового гальма ЮМЗ мають однакову конструкцію, але не є взаємозамінними.

Можливі причини заміни правого стакану підшипників дискового гальма ЮМЗ

При гальмуванні на гальмівному валу виникають осьові та радіальні навантаження, які через підшипники передаються і на правий стакан дискового гальма ЮМЗ. Після тривалого експлуатації трактора в ньому можуть виникнути такі дефекти:

  • Зношування розточувань під підшипники в маточині.
  • Вироблення зовнішньої поверхні маточини.
  • Тріщини тіла склянки.

Якщо при розбиранні гальма виявлено зазначені дефекти, то стакан підлягає заміні. Купити новий правий стакан дискового гальма ЮМЗ можна в інтернет-магазині нашої компанії.

Переваги стакану, який ми пропонуємо

  1. Заводський оригінал виробництва ЮжМаш.
  2. Надійність та тривалий термін служби.
  3. Прийнятна ціна.

Щоб замовити правий стакан підшипників дискового гальма ЮМЗ, телефонуйте нам на будь-який вказаний номер телефону або оформляйте свої замовлення через інтернет-магазин.

Увага: HTML не підтримується!