Прокладка бачка радіатора МТЗ 70У-1301169

Код товару: 70У-1301169
В наявності
  • 20 грн.



Відправка без передоплати!

Особливості застосування прокладки бачка радіатора МТЗ

У процесі роботи двигуна через тертя деталей між собою та згоряння палива відбувається виділення великої кількості тепла. Якщо не забезпечити охолодження, то деталі у сполученнях від температурного розширення почнуть заклинювати і двигун вийде з ладу. Тому для охолодження застосовуються повітряні чи рідинні системи охолодження. У двигунах тракторів МТЗ використовують рідинну систему охолодження. Її принцип заснований на відборі тепла від нагрітих деталей водою або спеціальною охолоджувальною незамерзаючою рідиною яка постійно циркулює по системі охолодження. Вона омиває гільзи циліндрів, не дозволяючи їм нагріватись до критичної температури. За допомогою водяного насоса рідина перекачується до радіатора, де охолоджується, а потім знову заходить у сорочку охолодження двигуна, щоб забрати чергову порцію тепла. Охолодження рідини в радіаторі відбувається в процесі її проходження через серцевину, що складається з великої кількості окремих стільників, між якими продувається вентилятором повітря, що їх охолоджує. Серцевина зверху та знизу закрита бачками, які можуть бути виготовлені зі сталі, латуні, міді або навіть пластмаси. З'єднання бачків із серцевиною здійснюється болтами через отвори, виконані по всьому периметру серцевини та бачків. У верхній бачок заходить гаряча вода з двигуна, а з нижнього йде в нього охолоджена. За ущільнення стику між серцевиною та бачками відповідає прокладка бачка радіатора МТЗ. Вона, як правило, виготовляється з гуми, а її конфігурація повторює конфігурацію стикових поверхонь серцевини та бачків. У прокладці виконані отвори, що збігаються з отворами в бачках та серцевині. При затягуванні болтів прокладка бачка радіатора МТЗ стискається і надійно ущільнює стики.

Причини заміни прокладки бачка радіатора МТЗ

Радіатор системи охолодження працює за умов зміни температур у великому діапазоні. Тому гумова прокладка бачка радіатора МТЗ поступово в процесі тривалої роботи двигуна втрачає свої експлуатаційні властивості, що в результаті призводить до появи наступних дефектів:

  • Втрата еластичності (дублення гуми).
  • Розбухання.
  • Поява тріщин.
  • Відламування окремих фрагментів прокладки.

Всі зазначені дефекти призводять до появи течі охолоджуючої рідини на стиках серцевини з бачками, яка є однією з найголовніших причин заміни прокладки. Ще однією причиною може стати необхідність від'єднання бачків радіатора для очищення від накипу стільників серцевини. Купити нову прокладку для бачка радіатора МТЗ можна у нашій компанії

Переваги наших прокладок

  1. Якісна гума.
  2. Точні розміри.
  3. Отвори збігаються.
  4. Низька вартість.

Замовити прокладку бачка радіатора МТЗ у нас можна за допомогою телефону або через форму замовлення в інтернет-магазині.

Увага: HTML не підтримується!