Термостат системи охолодження ЮМЗ, МТЗ ТС-109-1306100

Код товару: ТС-109-1306100
В наявності
  • 250 грн.



Відправка без передоплати!


Принцип роботи термостату МТЗ, ЮМЗ

При роботі будь-якого двигуна внутрішнього згоряння повинен дотримуватись певний температурний режим. Температура двигуна не  має виходити за межі розрахункового номінального значення. У двигунах МТЗ, ЮМЗ контроль даного параметра визначається за рівнем нагріву охолоджувальної рідини у водяній сорочці. Вимірювання здійснюється за допомогою датчика температури, що передає значення на прилад, встановлений у кабіні трактора. Підтримка необхідного температурного режиму здійснює термостат системи охолодження ЮМЗ, МТЗ. Цей прилад знаходиться на виході рідини, що охолоджує, з сорочки охолодження блоку циліндрів у верхній бачок радіатора. Принцип його дії полягає у відкритті чи закриванні перепускного клапана, встановленому всередині термостата. При закритому клапані рідина, що охолоджує, циркулює тільки всередині сорочки охолодження. При досягненні оптимальної температури клапан відкривається і рідина починає прокачуватись через радіатор, де охолоджується і через нижній патрубок радіатора знову надходить у блок циліндрів двигуна. Клапан відкривається та закривається завдяки пов'язаному з ним термочутливому елементу. Якщо термостат Д-240, Д-65 справний, температура двигуна постійно знаходиться в заданих межах.

Ознаки несправності термостату МТЗ, ЮМЗ

У процесі роботи трактора термостат системи охолодження Д-240, Д-65 іноді виходить із ладу. Визначити це можна за такими ознаками:

  • Температура двигуна дуже швидко підвищується та досягає критичного значення. Охолоджувальна рідина може навіть закипіти, що є аварійною ситуацією. Причина – заклинювання перепускного клапана термостата у закритому положенні, який не дозволяє циркулювати рідини по великому колу.
  • Температура охолоджуючої рідини набагато нижча за номінальну і не підвищується. Причина – заклинювання клапана термостата у відкритому положенні. Рідина постійно циркулює великим колом через радіатор і тому не нагрівається до потрібної температури. Ситуація не є аварійною, але постійна робота з такою несправністю незадовільно позначається на двигуні.
  • Температура не досягає оптимального значення. Причиною може бути бракований термостат двигуна МТЗ, ПМЗ.

Якщо на тракторі вийшов з ладу термостат, звертайтеся до нас. У нас ви зможете замовити термостат МТЗ, ПМЗ недорого.

Які термостати МТЗ, ЮМЗ ми пропонуємо?

Ми готові запропонувати своїм клієнтам два варіанти термостатів для двигунів Д-240, Д-65 МТЗ, ЮМЗ:

  1. Радянського виробництва.
  2. Сучасне виробництво.

Обидва варіанти якісні, що давно перевірено на практиці. Клапан термостата починає відкриватися при температурі 70 градусів, а відкриття відбувається при температурі 83 градуси. Купити термостат Д-240, Д-65 можна, зателефонувавши нам за будь-яким із зазначених телефонів.

Увага: HTML не підтримується!