Новини

Чим відрізняються «дизельні» масла від «бензинових»?

Чим відрізняються «дизельні» масла від «бензинових»?

Конструктивні особливості бензинових та дизельних двигунів визначають специфічні відмінності в їх моторних маслах, що безпосередньо пов'язано з різними видами палива (бензин – легким, дизельне – важким) та експлуатаційними характеристиками.   Застосування важкої солярки в дизельних двигунах п..

Прокладки на трактор. З якого матеріалу краще купувати?

Прокладки на трактор. З якого матеріалу краще купувати?

Для чого потрібні прокладки? Незалежно від того, де застосовується прокладка, завдання у неї завжди одне й те саме – забезпечити герметичність вузлів, механізмів та стиків деталей. У кожному тракторі використовують безліч прокладок. Без них неможлива робота двигуна, трансмісії, ходової частини. Є б..

Який радіатор купити на ЮМЗ, МТЗ: латунний чи алюмінієвий?

Який радіатор купити на ЮМЗ, МТЗ: латунний чи алюмінієвий?

При згорянні палива в циліндрах двигуна виділяється величезна кількість тепла, яке нагріває блок циліндрів, головку блоку та деталі циліндро-поршневої групи до високих температур. Якщо не забезпечити ефективне охолодження, двигун швидко перегріється і заклинить. На тракторах МТЗ та ПМЗ проблему вирішу..

Чи варто переобладнати трактори ЮМЗ, МТЗ із пускача на стартер?

Чи варто переобладнати трактори ЮМЗ, МТЗ із пускача на стартер?

Існує дві системи запуску дизелів – стартером та пусковим двигуном. Наразі пускові двигуни на нових тракторах вже не встановлюються. Але на тракторах, що випускаються за радянських часів, цей спосіб був дуже поширеним. Тому і сьогодні ще можна зустріти старі МТЗ та ПМЗ, обладнаних таким запуском. Бага..

Виготовлення запчастин: кування та лиття – що краще і чому

Виготовлення запчастин: кування та лиття – що краще і чому

Сучасний ринок пропонує багатий вибір запчастин до спеціальної техніки. Для їх виготовлення застосовують технології: точення, фрезерування, штампування, лиття, кування. Якщо перші три способи механічної обробки добре знайомі більшості автолюбителів, то останні ще повністю незрозумілі. Тому, при виборі..

Заміна оливи та елементів фільтра в гідравліці ЮМЗ

Заміна оливи та елементів фільтра в гідравліці ЮМЗ

Заміну масла в гідравлічній системі провадите при сезонному технічному обслуговуванні, а якщо система заправлена ​​всесезонною олією, через 2000 мотогодин роботи трактора. Фільтруючі елементи фільтра гідробака ЮМЗ змінюйте через кожні 250 мотогодин роботи трактора. Для заміни масла та фільтруючих к..

Коли необхідно замінити генератор?

Коли необхідно замінити генератор?

Генератор змінного струму є життєво важливим компонентом електричної системи вашого трактора або будь-якої іншої техніки. Як і будь-який елемент двигуна, він вимагає регулярного обслуговування та заміни, але як визначити, що ваш генератор виходить з ладу? Ознаки несправності вашого генератора можут..

Заправка трактора ЮМЗ: паливом, оливами та охолоджувальною рідиною

Заправка трактора ЮМЗ: паливом, оливами та охолоджувальною рідиною

1. Для заправки паливного бака ЮМЗ застосовуйте (відповідно до навколишньої температури) літнє або зимове дизпаливо. При температурі навколишнього середовища нижче -20 °С застосовуйте дизельне арктичне паливо "А", рекомендоване для цих умов. 2. Пальне має бути чистим, без домішок та води. Перед зап..

Заміна оливи у трансмісії трактора ЮМЗ

Заміна оливи у трансмісії трактора ЮМЗ

Як замінити оливу в трансмісії трактора ЮМЗ? Заміну масла в трансмісії ЮМЗ проводите через кожні 2000 мотогодин роботи трактора. Зливайте масло з трансмісії відразу після зупинки трактора, поки масло гаряче. Для заміни оливи виконайте наступне: підніміть килимок у лівій передній частині пі..

Привідний шків трактора ЮМЗ. Використання та встановлення

Привідний шків трактора ЮМЗ. Використання та встановлення

Використання приводного шківа. Привідний шків призначений для приводу різних стаціонарних сільськогосподарських машин за допомогою плоскочасної передачі. Діаметр шківа – 300 мм, а ширина – 200 мм. Шків встановлюється на задню стінку корпусу трансмісії та отримує обертання від ВВП. Максимальна частота ..

Регулювання механізму керування гальмами ЮМЗ

Регулювання механізму керування гальмами ЮМЗ

Регулювання механізму керування гальмами трактора ЮМЗ. Правильно зібраний та відрегульований механізм керування гальмами повинен відповідати таким вимогам: При встановленому в крайнє нижнє положення (до упору) важеля 2 (мал. 78) стояночного гальма тяга 4 повинна упиратися в палець 9 важеля 10, а..

Заміна оливи в піддоні воздухана на ЮМЗ

Заміна оливи в піддоні воздухана на ЮМЗ

Перевіряйте рівень стану масла в картері масляним очищувачем повітря і за потреби доливайте або замінюйте масло з інтервалом 125 мотогодин роботи дизеля в стандартних умовах. Обов'язково міняйте масло через 500 мотогодин, при роботі в умовах великої запиленості з інтервалом 25-30 мотогодин роботи. ..

Підготовка до роботи механізму задньої навіски ЮМЗ

Підготовка до роботи механізму задньої навіски ЮМЗ

Підготовка стяжок. При підготовці механізму задньої навішування до навішування сільськогосподарської машини або зброї окрему увагу зверніть на обмежувальні стяжки 1 (мал. 27) або 12 (мал. 28). Якщо ЮМЗ працюватиме на міжрядді, сівбі або інших роботах, коли натяг обмежувальних стяжок повинен обмежув..