Привідний шків трактора ЮМЗ. Використання та встановлення
Використання приводного шківа. Привідний шків призначений для приводу різних стаціонарних сільськогосподарських машин за допомогою плоскочасної передачі. Діаметр шківа – 300 мм, а ширина – 200 мм. Шків встановлюється на задню стінку корпусу трансмісії та отримує обертання від ВВП. Максимальна частота обертання шківа 91,5 рад/с (874 об/хв).
Для встановлення приводного шківа на трактор виконайте наступне:
- Опустіть механізм задньої навіски.
- Від'єднайте шланги від гідроциліндра ЮМЗ 9 (мал. 28) та його шток від механізму навішування.
- Нахиліть гідроциліндр у крайнє заднє положення.
- Зафіксуйте центральну тягу 4 у транспортному положенні.
- Замініть верхній палець кріплення лівого розкосу 20 подовженим пальцем, подовжена його частина повинна виступати до лівого колеса.
- Відрегулюйте лівий розкіс на довжину 515 мм (між віссю верхнього шарніра і віссю отвору під палець у вилці) і встановіть його на кінець подовженого пальця.
- Зніміть довантажувач ЮМЗ 5 у зборі (мал. 43), механізм фіксації навішування та маятниковий причіпний пристрій, якщо вони встановлені на тракторі.
- Встановіть на вісь поздовжньої тяги замість кронштейна механізму фіксації дистанційну втулку.
- Подовжіть ліву стяжку 12 (мал. 28), укоротіть праву (для стяжок внутрішнього розташування).
- Викрутіть пробки-заглушки з різьбових отворів задньої стінки корпусу трансмісії та зніміть ковпак ВВП.
- Встановіть шків на ВВПта дві шпильки кріплення.
- Закріпіть шків на корпусі трансмісії гайками та двома болтами.
- З'єднайте шток гідроциліндра з важелем та підключіть шланги.
Перед з'єднанням приводного шківа трактора зі шківом сільськогосподарської машини перевірте роботу приводного шківа при малій, а потім при середній та максимальній частотах обертання валу дизеля. У механізмі шківа повинно бути чутно сторонніх стуків і шумів. Новий шків обкатайте на холостом ходу (близько 2 г).
Порядок з'єднання приводного шківа трактора зі шківом сільськогосподарської машини наступний:
- Розташуйте трактор так, щоб шків трактора знаходився на одній лінії зі шківом сільськогосподарської машини.
- Зупиніть дизель.
- З'єднайте шківи трактора та сільськогосподарської машини приводним ременем та забезпечте його нормальний натяг, переміщуючи при необхідності машину або трактор.