Регулювання механізму керування гальмами ЮМЗ

Регулювання механізму керування гальмами трактора ЮМЗ. Правильно зібраний та відрегульований механізм керування гальмами повинен відповідати таким вимогам:

  1. При встановленому в крайнє нижнє положення (до упору) важеля 2 (мал. 78) стояночного гальма тяга 4 повинна упиратися в палець 9 важеля 10, а важіль 7 - в упор 8. Таке положення тяги при необхідності може бути відрегульовано зміною її довжини за допомогою регулювальної вилки 5.
  2. Рух педалей гальм має бути одне й те саме і перебувати в межах 120-150 міліматрах при зусиллі натискання на педаль 12 кгс. Встановлювати хід педалей менше 120 мм не рекомендується, оскільки це може призвести до перегріву гальм і несвоєчасного зношування накладок.
  3. Під час руху ЮМЗ сухою горизонтальною асфальтовою або бетонною дорогою зі швидкістю 24,5 км/год гальмівний шлях не повинен перевищувати 8,5 м. Різниця гальмівного шляху правого та лівого коліс не повинна перевищувати 1м.

Для регулювання ходу педалей гальм у процесі експлуатації виконайте наступне:

  • розблокуйте педалі;
  • встановіть важіль 2 гальма стоянки в крайнє нижнє положення;
  • розконтрить регулювальні муфти 13 і тяги 12;
  • Повертаючи регулювальні муфти, відрегулюйте хід кожної з педалей на величину 12Q-150 мм. Хід педалей заміряйте за допомогою лінійки по подушках;
  • перевірте роботу гальм на одночасність та ефективність гальмування;
  • Закрийте регулювальні муфти, затягнувши гайки.

Регулювання сигналізатора гальмування здійснюється загвинчуванням вмикача 6 при відпущеній педалі гальм.

Змащування механізму керування гальмами робіть при ТО-1, нагнітаючи мастильний матеріал через маслянку 11 до появи із зазорів свіжого матеріалу.