Підготовка до роботи механізму задньої навіски ЮМЗ

Підготовка стяжок. При підготовці механізму задньої навішування до навішування сільськогосподарської машини або зброї окрему увагу зверніть на обмежувальні стяжки 1 (мал. 27) або 12 (мал. 28).

Якщо ЮМЗ працюватиме на міжрядді, сівбі або інших роботах, коли натяг обмежувальних стяжок повинен обмежувати поперечні переміщення машини як в транспортному, так і в робочому положеннях, стяжки зовнішнього розташування переставте у верхні отвори кронштейнів 2 (мал. 27), а для стяжок внутрішнього розташування болт 18 (мал. 28) поверніть у кронштейн 17 повністю.

Те саме виконайте під час підготовки до роботи з причіпними машинами. До роботи з плугом, тобто коли необхідно отримати свободу ходу плуга в горизонтальній площині в робочому положенні та усунути розгойдування його в транспортному положенні, стяжки зовнішнього розташування встановіть в нижні отвори кронштейнів, а для стяжок внутрішнього розташування болт 18 виверніть з кронштейна на максимальну довжину і застопоріть його контргайкою.

При піднятті плуга у транспортне положення болт, упираючись у корпус заднього моста, забезпечить натяг стяжок. Після перестановки стяжок у нижні отвори кронштейнів, а також при вивернутому болті 18 максимально подовжіть стяжки. В іншому випадку може статися розрив стяжок під час підйому механізму навішування в транспортне положення.

Підготовка розкосів. Для покращення пристосованості широкозахоплювальних навісних сільськогосподарських машин (сівалок, культиваторів та ін.) до нерівностей поля та можливості переміщення їх у вертикально-поперечній площині щодо остова трактора з'єднайте розкоси з поздовжніми тягами 2 (мал. 29, а) через пази у вилках 1 розкосів. Для інших навісних, а також для причіпних машин розкоси ЮМЗ із поздовжніми тягами ЮМЗ з'єднайте через отвори у вилках (мал. 29, б).

При підготовці до роботи з важкими навісними машинами переставте пальці 3 розкосів в отвори 4 поздовжніх тяг, як показано на мал. 29, с.

Довжину розкосів для роботи з навісними машинами встановіть такою, щоб під час підйому та фіксації машини в транспортному положенні вона не впиралася в задні крила або кабіну трактора, а робочі органи машини не зачіпали через нерівність дороги при транспортних переїздах. Найбільш підходящою є довжина розкосів рівна 515 мм. Остаточну довжину розкосів встановлюйте на полі під час регулювання глибини ходу робочих органів та вирівнювання машини в робочому положенні.

Лівий розкіс при цьому не регулюйте: його довжина повинна бути постійною і рівною 515 мм. Вирівнюйте машину в робочому положенні зміною довжини правого розкосу та центральної тяги.