Заміна оливи в піддоні воздухана на ЮМЗ
Перевіряйте рівень стану масла в картері масляним очищувачем повітря і за потреби доливайте або замінюйте масло з інтервалом 125 мотогодин роботи дизеля в стандартних умовах.
Обов'язково міняйте масло через 500 мотогодин, при роботі в умовах великої запиленості з інтервалом 25-30 мотогодин роботи. Для цього зробіть наступне:
- зніміть картер 6 (рис. 49), злийте брудне масло та промийте піддон;
- зніміть моноциклон 10, очистіть його внутрішню поверхню, очистіть центральну трубу 9;
- зніміть стопорне кільце 7, вийміть обойми 5, 8 і фільтруючі елементи повітря на ЮМЗ 2, 3, 4 і ретельно промийте їх у дизельному паливі;
- промийте корпус 1 і зберіть повітря без картера;
- заповніть картер маслом до рівня верхнього вигину мітки, виштампованої на його бічній поверхні, що відповідає об'єму 750 см"3 масла, і встановіть його на очищувач повітря. Заповнювати картер більше зазначеного рівня неприйнятно, так як це призводить до засмоктування масла в циліндри, зростання появи нагару, закоксовування кілець і може бути причиною "разносу" дизеля.
Для заправки піддону повітряна використовуйте відпрацьоване профільтроване або свіже масло, що застосовується для змащення дизеля.
У холодну пору року масло розбавте на 1/3 (за обсягом) дизельним паливом; перевірте очисник повітря на герметичність.
Для цього на дизелі, що працює при середній частоті обертання колінчастого валу, припиніть надходження повітря перекриттям труби очищувача повітря. Дизель має зупинитися. Якщо дизель не зупиняється, виявіть та усуньте причини негерметичності.
При роботі в умовах великої засміченості повітря м'якою та іншими органічними продуктами на моноциклон встановіть захист у вигляді марлевого мішка, який періодично очищайте.