Втулка внутрішнього вала КПП МТЗ (підшипника 307) 50-1701188
- 200 грн.
Призначення та конструкція втулки внутрішнього валу КП МТЗ
Передача крутного моменту від дизеля до незалежного приводу ВОМ передається через кілька валів. Привід від маховика дизеля приймає вал приводний ВОМ, який своїм шліцами з'єднується з плаваючою втулкою на опорному диску корзини. Далі обертання від двовінцевої шестерні на кінці валу передається постійно шестерням двошвидкісного редуктора ВОМ, встановленим на веденому валу ВОМ в нижній частині корпусу зчеплення. За допомогою зубчастої муфти перемикання, що пересувається шліцами веденого валу, можна вибирати режим роботи валу відбору на швидкості 545 або 1000 об/хв. Співвісно з веденим валом усередині проміжного валу КП встановлено внутрішній вал. В якості його передньої опори застосовується кульковий підшипник, а в якості задньої – бронзова втулка. Підшипник встановлений усередині порожнистої осі проміжної двовінцевої шестерні понижуючого редуктора. Усередині осі знаходиться також сполучна втулка внутрішнього валу КП МТЗ. Вона служить для з'єднання двох валів – веденого валу приводу ВОМ та внутрішнього валу. З'єднання здійснюється за допомогою шліців, виконаних усередині втулки. З внутрішнім валом втулка також з'єднується пружинним штифтом, який проходить через отвір у валу та втулці. Так як втулка розташована у важкодоступному місці, то для її заміни у разі виходу з ладу потрібно виконати трудомісткі розбиральні роботи. Тому для підвищення зносостійкості втулка внутрішнього валу КП МТЗ у процесі виготовлення піддається термічної обробці.
Причини заміни втулки сполучного валу внутрішнього КП МТЗ
Іноді передача обертання до заднього ВОМ на тракторі МТЗ припиняється через різні причини. У поодиноких випадках це буває через непридатність втулки внутрішнього валу КП МТЗ. Її дефекти можуть мати такий характер:
- Вироблення шліців усередині втулки.
- Тріщини та розламування.
Щоб замінити втулку, необхідно від'єднати корпус зчеплення від КПП, зняти двовінцеву проміжну шестірню, вибити пружинний штифт, від'єднати гніздо підшипників від корпусу КПП, витягти 307 підшипник, а потім уже й втулку. Купити недорого нову втулку сполучну валу внутрішнього КП МТЗ можна у нашій компанії.
Які варіанти втулки є у нас?
Щоб наші клієнти могли мати вибір запчастин за якістю та вартістю, ми намагаємось пропонувати декілька варіантів. Втулку сполучну внутрішнього валу ВОМ МТЗ (підшипника 307) ми готові запропонувати наступних виробників:
- Прибалтика (якість хороша)
- Білорусь (оригінал.
Дзвоніть та замовляйте деталь нашим менеджерам або оформляйте замовлення в інтернет-магазині.