Ущільнення піддона МТЗ Д-240 (комплект, гума/силікон)

Код товару: 240-1401065
В наявності
  • 30 грн.



Відправка без передоплати!

Ущільнення картера масляного МТЗ

У кожного трактора колись настає моментом, коли доводиться ремонтувати двигун. Це складна і трудомістка робота, що складається з розбирання, заміни зношених деталей та подальшого збирання. Для багатьох вузлів та деталей двигуна при складанні використовуються прокладки, що забезпечують герметичність стиків. Коли двигун розбирається, всі прокладки доводиться видаляти, оскільки в результаті зусилля затягування болтів і гайок вони вдавлюються і є непридатними до повторного використання. Деякі прокладки стають непридатними від впливу температури. У двигуні Д-240 МТЗ застосовують прокладки, виготовлені з різних матеріалів. Це може бути картон, пароніт, гума, азбест, силікон. Вибір матеріалу для прокладки залежить від того, де вона встановлюється і з якими рідинами контактує. Наприклад, прокладка для головки блоку циліндрів виготовляється з азбесту з металевою окантовкою, оскільки повинна в процесі роботи витримувати високі температури. Ущільнення піддону МТЗ Д-240 є комбінованим. Воно складається з двох окремих поздовжніх прокладок, які зазвичай виготовляються з гуми, та двох окремих елементів, які ущільнюють задню та передню сферичні ділянки піддону картера. Головне завдання ущільнення картера – запобігати протіканню олії на стику піддону та блоку циліндрів. Переднє та заднє ущільнення піддону Д-240 МТЗ виготовляється з гуми, яка не повинна втрачати своєї форми та експлуатаційних властивостей від впливу гарячого масла. Для цієї мети використовується спеціальна маслостійка гума. Але останнім часом широкого поширення набули прокладки їх силікону, що має більш високу стійкість до впливу ПММ і високих температур.

Основні причини протікання масла через заднє та переднє ущільнення піддону Д-240 МТЗ

Після певного періоду роботи трактора іноді доводиться спостерігати протікання масла у передній та задній частині піддону. Це відбувається через ушкодження ущільнення піддону МТЗ Д-240 наступного характеру:

  • Усадка прокладок.
  • Розбухання та розкладання гуми.
  • Тріщини та розриви.

Зазвичай прокладки змінюються під час ремонту двигуна. Щоб не довелося їх змінювати в процесі роботи через зазначені вище причини, важливо вибирати прокладки високої якості. Купити якісне переднє та заднє ущільнення піддону Д-240 МТЗ можна у нашому інтернет-магазині.

Яке ущільнення ми продаємо?

У нас є в даний час ущільнення з наступних матеріалів:

  1. Гума.
  2. Силікон.

Бажано віддавати перевагу силіконовим виробам. Щоб замовити ущільнення піддону МТЗ Д-240, зателефонуйте нам на склад або залиште своє замовлення на сайті.

Увага: HTML не підтримується!