Маслопровід підвідний МТЗ (турбіни ТКР-6, ТКР-7) 245-1118010-В

Код товару: 245-1118010-В-01
В наявності
  • 500 грн.



Відправка без передоплати!


Особливості застосування підводного маслопроводу турбіни МТЗ

На деяких моделях тракторів МТЗ, що їх випускають останнім часом, завод встановлює двигуни з турбокомпресором. Принцип роботи даного вузла заснований на використанні кінетичної енергії відпрацьованих газів, які під тиском і з великою швидкістю  двигун викидає в атмосферу. Потік відпрацьованих газів із випускного колектору подається на крильчатку турбіни, розкручуючи її до великої швидкості, а потім через глушник прямує в атмосферу. На одному валу з цією крильчаткою знаходиться крильчатка, яка захоплює повітря із впускного тракту, стискає його та спрямовує у циліндри двигуна. Призначення турбіни – максимально наповнити циліндри повітрям, що дозволить забезпечити згоряння більшої кількості палива та в результаті отримати більше потужності. Застосування турбокомпресора здатне збільшити потужність дизеля до 30%. Однією з важливих умов тривалого терміну служби турбіни є забезпечення якісним змащуванням його ротора. Змащування здійснюється від централізованої мастильної системи під тиском. Масло подається через підводний маслопровід турбіни ТКР-6, ТКР-7 МТЗ, а потім зливається в піддон через відвідний трубопровід. Нині у господарствах працює багато тракторів МТЗ із двигунами Д-240, які із заводу не були оснащені турбінами. У міру появи більш важких і більш продуктивних ґрунтообробних та посівних машин власники таких тракторів встановлюють на двигуни Д-240 турбіни, оскільки їхньої стандартної потужності іноді критично не вистачає. В результаті потужність суттєво збільшується, а витрата палива на одиницю виконаної роботи скорочується. Звичайно, потрібно бути готовим до певних фінансових витрат для купівлі необхідних вузлів і деталей, починаючи від самої турбіни і до підвідного маслопроводу турбокомпресора МТЗ.

Конструкція трубки підведення масла до турбіни МТЗ та її підключення

Підвідний маслопровід до турбіни МТЗ являє собою сталеву трубку, конфігурація вигинів якої дозволяє її встановити без додаткового згинання. Особливістю її конструкції є:

  • Наявність з одного боку припаяного приєднувального фланця з двома отворами, призначеного для приєднання до турбіни.
  • Наявність на зворотному боці штуцера, за допомогою якого маслопровід приєднується до виведення на корпусі центрифуги.

Ця деталь може знадобитися власникам тракторів МТЗ з двигуном Д-240 під час встановлення на нього турбіни або поломки трубки на двигунах із встановленим турбокомпресором. Придбати трубопровід підведення масла до турбіни ТКР-6, ТКР-8 МТЗ можна в нашій компанії АгроКраїна.

Наші варіанти підвідного маслопроводу до турбіни МТЗ

  1. Українське виробництво.
  2. Білоруське виробництво (оригінал).

Щоб замовити трубку підведення масла до турбіни МТЗ (ТКР-6, ТКР-7), телефонуйте нашим менеджерам або оформляйте замовлення через інтернет-магазин.

Увага: HTML не підтримується!