Паливний насос високого тиску – головний елемент системи живлення двигуна
Паливна апаратура ЮМЗ Д-65 повинна забезпечувати своєчасну та якісну подачу палива в циліндри двигуна. До складу системи подачі палива входять паливні баки, фільтри, паливний насос високого тиску та форсунки. Серед усіх цих елементів паливний насос є головною ланкою, оскільки саме він подає паливо під високим тиском до форсунок.
На тракторі ЮМЗ встановлюється паливний насос високого тиску УТН-5, який об'єднує у своїй конструкції крім насосних секцій ще й насос підкачуючий низького тиску і відцентровий регулятор для автоматичної підтримки обертів двигуна.
Паливний насос кріпиться на двигуні Д-65 до металевого листа розподільних шестерень і приводиться в дію від колінчастого валу через проміжну шестірню. Високий тиск у насосі створюється плунжерними парами – прецизійним поєднанням двох деталей: втулки та плунжера. Плунжерні пари забезпечують порційну подачу дизельного палива під певним тиском до форсунок у момент 1793максимального стиснення повітря у циліндрах.
Коли доцільно змінювати ПНВТ?
Паливний насос Д-65 має складну конструкцію, що складається з багатьох деталей. Найчастіше виходять із ладу плунжерні пари, і тоді насос не забезпечує потрібного тиску. Плунжерні пари змінюються у спеціальних майстернях і тоді насос може продовжувати працювати. Але трапляються випадки, коли після довгострокового періоду роботи в насосі виникає ціла низка несправностей. Це може бути зношування нагнітальних клапанів, штовхачів, кулачкового валу, регулятора оборотів і т.п. Ремонтувати настільки зношений насос не має сенсу. Простіше купити новий, щоб забути про цю проблему на багато років.
Що ми можемо запропонувати вам?
У нас в даний час є нові паливні насоси УТН-5ПА виробництва Ногинського заводу паливної апаратури (Росія). Поставляються разом з підкачуючим насосом. На насосі є всі пломби і є гарантія. Щоб отримати консультацію та замовити насос, телефонуйте нам або залишайте замовлення на сайті.