Конструктивні особливості крайньої стійки осі коромисел для клапанного механізму дизеля Д-240
У двигунах тракторів МТЗ використовується класична схема газорозподільного механізму, характерною особливістю якої є встановлення розподільчого валу у блоці циліндрів, а клапанного механізму – на ГБЦ. Приводить розподільний вал у обертання шестерня, встановлена на його передньому кінці. Вона зачіпляється з проміжною шестернею, а та у свою чергу отримує обертання від шестірні, встановленої на колінчастому валу. Опорами розподільчого валу служать три втулки запресовані в спеціальних розточках блоку циліндрів. По кулачках розподільного валу постійно ковзають штовхачі зі встановленими в них штангами, які натискають своїми верхніми кінцями на коромисла клапанного механізму. Коромисла одягнені отворами на вісь і вільно на ній провертаються. Вісь спирається на стійки, закріплені до голівки блоку циліндрів шпильками та гайками. Встановлено на ГБЦ дві крайні та посередині ще дві середні стійки. Крайні стійки осі коромисел дизеля Д-240 за своєю конструкцією не однакові із середніми. Коромисла встановлені між стійками та притискаються до них одягненими на вісь розтискними пружинами. При натисканні штанги на один кінець коромисла, воно провертаючись, натискає зворотним кінцем на стрижень клапана, щоб відкрити його. Щоб відкрити клапан, потрібно подолати опір пружини, внаслідок чого виникає зусилля, що діє на вісь коромисел та стійки. Також при провертанні коромисел на осі є тертя, яке потрібно нейтралізувати подачею мастила.Змащування зазначених місць здійснюється під тиском від основної мастильної системи дизеля. Масло для забезпечення мастилом клапанного механізму подається через крайню стійку клапанного механізму Д-240, в якій для цієї мети виконано свердління. Цією особливістю, а також конфігурацією крайні стійки відрізняються від середніх.
Чому змінюють крайні стійки на осі коромисел ГБЦ МТЗ?
У процесі роботи дизеля на крайні стійки клапанного механізму дизеля МТЗ впливають навантаження змінного характеру, які надають коромисла при подоланні опору пружин клапанів. Тому можуть виникати такі дефекти стійок:
- Вироблення отворів.
- Поява тріщин.
- Руйнування стійок.
При виборі стійок для заміни потрібно віддавати перевагу оригінальним деталям. Купити якісні крайні стійки осі коромисел на мотор МТЗ зараз можна на сайті нашої компанії.
Як замовити стійки у нас?
- У робочі дні простіше зробити замовлення за телефоном, зателефонувавши на один із наших контактних номерів.
- Замовити крайні стійки для осі коромисел клапанного механізму Д-240 можна через форму замовлення в інтернет-магазині.