Конструктивні особливості шківа валу колінчастого Д-240 МТЗ
У двигуні Д-240 МТЗ всі механізми приводяться від колінчастого валу. Обертання до їх приводу передається через шестерні, що знаходяться в зачепленні, або за допомогою клинопасової передачі. Газорозподільний механізм, мастильна система, а також привід паливного та гідравлічного насоса здійснюється через шестерні, розташовані під передньою кришкою. Вони забезпечуються мастилом шляхом розбризкування масла з піддону двигуна. Електричний генератор і водяний насос приводяться в дію через клинопасову передачу. На їх валах закріплені шківи з руслами, профіль яких відповідає профілю ременя. Ведучим для даної клинопасової передачі є шків колінчастого валу Д-240 МТЗ, встановлений на його передньому кінці. Він з'єднується ременем зі шківами водяного насоса та генератора, передаючи їм крутний момент. Натяг ременя здійснюється генератором з послідуючою фіксацією болтом до натяжної планки з прорізом. Необхідна частота обертання цих двох вузлів визначається діаметром встановлених на їх валах шківів. Шків колінвала МТЗ виготовляється із чавуну методом лиття, а потім проводиться механічна обробка певних місць. З одного боку є маточина з внутрішнім отвором. Усередині отвору маточини виконані шліци, за допомогою яких шків з'єднується з колінчастим валом. При встановленні маточина впирається в торець першої корінної шийки і фіксується болтом, загвинченим в різьбовий отвір у торці валу. Зовнішня поверхня маточини відшліфована, так як на неї при складанні одягається манжета, встановлена в передній кришці, Манжета запобігає витіканню мала з-під кришки назовні в процесі роботи двигуна. З метою полегшення ваги шківа колінчастого валу Д-240 МТЗ у ньому передбачені чотири отвори, а для міцності з'єднання маточини з струмком виконані ребра.
Можливі дефекти шківа колінчастого валу Д-240 МТЗ
Шків колінвалу МТЗ Д-240 відноситься до тих деталей, які при правильній експлуатації працюють багато років без будь-яких дефектів. Але, на жаль, на практиці не завжди буває все гладко, тому іноді виникає ушкодження, через які доводиться купувати новий шків:
- Пошкодження шківа внаслідок неакуратного розбирання.
- Знос русла через пробуксування ременя через недостатнє натягування.
- Вироблення шліців усередині маточини.
- Знос у місці сполучення з манжетою.
Якщо у вас виникла потреба в заміні шківа колінчастого валу Д-240, то купити його можна в нашій компанії.
Які варіанти шківа ми пропонуємо?
У нас є в наявності шків двох виробників:
- Прибалтика.
- Білорусь
Визначитись з вибором вам допоможе наш менеджер. Щоб замовити шків на колінвал ЮМЗ, телефонуйте нам у робочий час на будь-який з наших телефонів.