Рейка циліндра ГПК МТЗ 70-3405022

Код товару: 70-3405022
В наявності
  • 250 грн.



Відправка без передоплати!

Призначення та особливості конструкції рейки ГПК МТЗ

На тракторах МТЗ, що випускалися раніше, в якості пристріою що знижує зусилля на рульовому колесі під час повороту трактора, використовувався гідравлічний підсилювач керма (ГУР). У цьому вузлі поєднано керуючий золотниковий пристрій з гідравлічним циліндром, який через рульові тяги та важелі здійснює поворот передніх керованих коліс. ГУР закріплений в передній частині остова трактора і являє скобою рульову колонку, корпус якої виготовлений з чавуну. Усередині корпусу розташований вертикальний поворотний вал із закріпленою на його нижньому кінці сошкою. До сошки приєднуються рульові тяги за допомогою кульових наконечників. На верхньому кінці вертикального поворотного валу знаходиться зубчастий сектор, на якому з обох боків виконані зубці. З одного боку із зубами сектора знаходиться в зачепленні черв'як, з'єднаний з рульовим валом, а з іншого боку – рейка гідроциліндра РУР МТЗ. При повороті рульового колеса черв'як намагається повернути вертикальний поворотний вал. При цьому виникає зусилля, яке змушує стискатися пружини золотника і переміщатися його убік, тим самим відкриваючи канал для подачі масла під тиском в одну з порожнин циліндра. Поршень переміщується, а його шток, з'єднаний з рейкою циліндра ГУР МТЗ, переміщає її, провертаючи через зубчастий сектор поворотний вал, у результаті чого рульові тяги повертають колеса. Після виконання повороту з черв'яка навантаження знімається і він під дією пружин повертається в нейтральне положення, перекриваючи канал подачі масла в гідроциліндр. У нейтральному положенні золотника потік масла прямує на злив. Керуючи трактором під час руху, тракторист постійно повертає кермо у різні боки, у результаті чого описаний вище процес повторюється багаторазово. Черв'як, зубчастий сектор і рейка ГУР МТЗ, перебуваючи постійно в роботі, зазнають навантаження та тертя, внаслідок чого після певного періоду експлуатації можуть зношуватися, що призводить до невпевненого керування трактором.

Причини заміни рейки циліндра ГПК МТЗ

Іноді причиною невпевненого управління трактором МТЗ стають дефекти рейки гідроциліндра ГУР МТЗ, що виникли в результаті тривалої роботи. Дефекти можуть мати такий характер:

  • Тріщини на тілі рейки.
  • Вироблення зубів.
  • Зношування в отворах для з'єднання зі штоком.

Замінити рейку нескладно, цю операцію зможе виконати будь-який тракторист. Купити якісну рейку циліндра ГУР МТЗ можна у нашій компанії.

Які варіанти рейки ми готові запропонувати?

У нас є такі варіанти:

  1. Прибалтика.
  2. Білорусь.

Замовити рейку гідроциліндра ГУР МТЗ можна у нас за телефоном, або через форму замовлення в інтернет-магазині.

Увага: HTML не підтримується!