Призначення амортизатора приводу рульового валу МТЗ
У тракторах МТЗ старих випусків для посилення рульового управління застосовувалися гідравлічні підсилювачі (ГУР). Вони виконані у вигляді рульової колонки, в якій знаходиться золотник, що спрямовує потік масла в ту порожнину гідроциліндра, яка відповідає за поворот у конкретну сторону. Переміщення золотника здійснюється в результаті появи навантаження на черв'яку, що перевищує зусилля стиснення пружин, що утримують черв'як у нейтральному положенні.
Так як гідропідсилювач встановлений спереду, необхідно передати обертання від валу рульового колеса до хвостовика черв'яка. Привід здійснюється за допомогою валу, що розташований горизонтально над двигуном. Він з'єднаний карданними шарнірами з валом рульового колеса та хвостовиком черв'яка. Шарнірне з'єднання дозволяє встановлювати кермо у зручному для тракториста положенні. Щоб вал приводу черв'яка не міг під час руху через шарнірне з'єднання зазнавати биття, він закріплюється хомутом до спеціального кронштейна, який у свою чергу закріплений до двигуна. Компенсація биття здійснюється з допомогою амортизатора, встановленого всередині хомута.
Амортизатор є гумовою втулкою, на поверхні якої виконані бурти, що утримують її в хомуті. Вал приводу гідропідсилювача проходить усередині амортизатора і може в ній вільно прокручуватися. При зносі внутрішнього отвору амортизатора з'являється небажане биття рульового валу приводу ГУР, внаслідок чого розбиваються хрестовини кардана та шліци у з’єднанні. Тому з появою люфта валу потрібно амортизатор замінювати. Купити якісний амортизатор можна у нашому інтернет-магазині «Агро-Країна»
Щоб зробити замовлення, зателефонуйте нам або заповніть форму замовлення в інтернет-магазині.