Основні несправності корпусу з вилками КПП МТЗ
Ознаками, що вказують на несправність даного вузла, є самовільне вимикання передач або їхнє проблемне включення та вимикання. Найбільш поширеними причинами є такі:
- знос вилок;
- знос пазів корпусу вилок;
- вироблення в отворах фіксаторів;
- знос бічних поверхонь полозків;
- вироблення лунок під фіксатори.
Зазначені несправності виникають у процесі тривалої експлуатації КПП трактора без ремонту. Правильне вирішення проблеми – замінити корпус із вилками у зборі КПП МТЗ. Але, враховуючи те, що вузол дуже відповідальний і чутливий до точності виготовлення, бажано купувати для заміни оригінал, або аналог від виробника, продукція якого користується довірою серед споживачів.
Асортимент на нашому складі
У нас на складі є "павук" КПП МТЗ виробництва:
- Білорусь (оригінал), вилки ковані, загартування
- Україна, вилки ковані, загартування
На обидва корпуси діє гарантія 1 рік. Щоб оформити замовлення, зателефонуйте нам або залиште заявку на сайті. Наш спеціаліст зв'яжеться з вами, допоможе визначитися з вибором та уточнить усі подробиці щодо відправлення замовлення.
Призначення та особливості конструкції корпусу з вилками у зборі КПП МТЗ
Перемикання передач у КПП МТЗ здійснюється за допомогою пересування шестерень вилками, закріпленими на полозках, що пересуваються важелем перемикання передач у пазах корпусу вилок. На полозках виконані поперечні лунки для фіксації передач фіксаторами, що являють собою пружні кульки. Фіксатори розташовані в отворах корпусу вилок. Полозки утримуються у пазах корпусу двома планками, закріпленими болтами. Для важеля перемикання передач на полозках виконані пази, якими він пересувається для вибору потрібної передачі. Вилки в зборі КПП МТЗ загвинчуються болтами до корпусу КПП і зверху закриваються кришкою з важелем перемикання передач.