Форсунка МТЗ Д-240 11.1112010-04

Код товару: 11.1112010-04
В наявності
  • 1 550 грн.



Відправка без передоплати!

Пристрій та принцип роботи форсунки МТЗ Д-240

Від того наскільки якісно форсунка розпорошує паливо в камері згоряння залежить повнота його згоряння, а відтак і потужність двигуна. Якщо паливо розпилюється форсункою до туманоподібного стану, то тоді воно згоряє повністю. Для отримання якісного розпилювання, форсунка МТЗ Д-240 регулюється на тиск початку упорскування 165 -180 кгс/см2. Головним елементом форсунки є розпилювач. Він є прецизійною парою, що складається з корпусу та голки. Голка встановлена всередині корпусу і упирається своїм загостреним кінцем у сідло, перекриваючи канал, що веде до отворів у корпусі, через які паливо впорскується в циліндр. Отвори корпусу повинні бути розташовані в циліндрі в строго визначеному положенні, тому вони фіксуються в корпусі форсунки спеціальними штифтами, які при установці поєднуються з отворами на верхньому торці розпилювача. Голка розпилювача притискається до сідла корпусу штангою, що знаходиться під дією зусилля пружини. Зусилля пружини регулюється гвинтом, загвинченим у різьбовий отвір верхнього торця корпусу форсунки. Коли форсунка Д-240 зібрана, то гвинт закритий ковпаком із внутрішньою різьбою. У торці ковпака теж є різьбовий отвір, призначений для відведення надлишкового палива назад у фільтр тонкого очищення. Від зусилля, яке робить штанга під дією пружини на голку, залежить тиск початку упорскування палива. Його встановлюють на стенді, загвинчуючи або відгвинчуючи регулювальний гвинт. Збоку у форсунку МТЗ, Д-240 вкручений та ущільнений прокладкою штуцер для підведення палива, до якого приєднується паливопровід високого тиску.

Характерні несправності паливної форсунки МТЗ

Форсунки Д-240 повинні при кожному ТО-3 зніматися з двигуна і регулюватися на стенді. Не можна ігнорувати це правило, тому що в процесі роботи у форсунці можуть виникати пошкодження та несправності, що порушують якісний розпил палива. Найчастіше трапляються такі неполадки:

  • Нагар отворів розпилювачів.
  • Зношування розпилювача.
  • Порушення регулювання.
  • Поломка пружини.
  • Пошкодження ущільнювальних кілець.

У більшості випадків несправності усуваються регулюванням форсунки або заміною розпилювача. Але іноді відрегулювати форсунку не вдається через пошкодження штанги чи поломки пружини. Тоді краще купити нову форсунку Д-240, МТЗ у нашому інтернет-магазині, відрегулювати та встановити на двигун.

Як купити оригінальну форсунку Д-240 в нашій компанії?

Якщо ви хочете купити недорого якісну форсунку на двигун Д-240 МТЗ, звертайтесь до нас. Ми завжди готові швидко оформити замовлення та надіслати його вам.

  1. Телефонуйте нам на будь-який номер телефону.
  2. Залишайте свої контакти у формі замовлення і ми самі зателефонуємо вам.
Увага: HTML не підтримується!