Диск гальмівний ЮМЗ гальм колодкових 40-3502035

Код товару: 40-3502035
В наявності
  • 790 грн.



Відправка без передоплати!


Функціональні та конструктивні особливості диска колодкового гальма ЮМЗ

Колодкові гальма на тракторах ЮМЗ встановлювалися з початку їхнього випуску і тривалий час ця схема гальмівних механізмів застосовувалася. Тому зараз ще в країні є багато тракторів саме з колодковими гальмами. На пізніших машинах вже застосовувалися дискові гальма, як більш надійні та ефективні. Принцип дії як дискового, так і колодкового механізму гальма заснований на загальмовуванні провідних гальмівних валиків, які розташовані всередині картера заднього моста ззаду півосей задніх ведучих коліс. Валики приводяться у обертання від ведених шестерень кінцевих передач, встановлених на півосях через зачеплення з шестернями, виготовленими разом з валиками. Конструкція дозволяє гальмувати окремо будь-яке заднє колесо, оскільки привід кожного гальма з'єднаний тягою з окремою педаллю в кабіні трактора. Гальмівні валики обертаються на двох підшипниках, встановлених у стаканах. Стакан заходить своєю зовнішньою поверхнею в розточування бічної стінки корпусу моста і кріпиться до нього болтами. Разом зі стаканом до корпусу моста закріплюється і диск гальмівного колодкового гальма ЮМЗ. На гальмівному диску на опорних пальцях встановлюються колодки з фрикційними накладками, протилежні кінці яких упираються роликами на розтискний кулачок, який може вільно провертатися у втулці диска гальма. З розтискним кулачком з'єднаний гальмівний важіль, пов'язаний тяжами з педаллю гальма. На шліцьовому кінці гальмівного валика, що виходить назовні, встановлюється маточиною і закріплюється гайкою гальмівний барабан, що обертається разом валиком. Коли водій натискає на педаль гальма, розтискний кулачок розтискає колодки і вони фрикційними накладками притискаються до внутрішньої поверхні барабана, загальмовуючи його разом валиком. Регулювання положення колодок здійснюється регулювальним конусом, встановленим у гальмівний диск колодкового гальма ЮМЗ.

Причини заміни диска колодкового гальма ЮМЗ

Диск колодкового гальма ЮМЗ може стати непридатним для подальшої експлуатації внаслідок появи таких пошкоджень:

  • Вироблення отвору під втулку розтискного кулачка.
  • Пошкодження внутрішньої розточки під установку манжет.
  • Тріщини диска.

Диск, що має вказані дефекти, повинен бути замінений на новий. Купити новий диск колодкового гальма ЮМЗ можна недорого у нашій компанії.

Чому варто купити у нас диск?

  1. Ми продаємо оригінальну деталь виробництва Південмашу.
  2. Висока якість виробу.
  3. Прийнятна ціна.
  4. Швидке відправлення товару клієнту.
  5. Можливість оплати післяплатою після огляду деталі.

 Замовити диск гальма колодкового ЮМЗ можна у нас по телефону в робочі дні або в інтернет-магазині в будь-який час.

Увага: HTML не підтримується!