Принцип дії муфти зчеплення МТЗ
Для того щоб плавно рушати з місця та перемикати передачі, на тракторах МТЗ встановлюється муфта зчеплення, що дозволяє короткочасно зупиняти передачу крутного моменту від дизеля до трансмісії. Вона кріпиться до маховика трактора та передає обертання за рахунок сил тертя, що виникає між фрикційними накладками веденого диска, з робочими поверхнями маховика та натискного диска. У момент вимикання зчеплення натискний диск (корзина) за допомогою віджимних важелів відходить назад, звільняючи ведений фрикційний диск. Увімкнення та вимкнення зчеплення здійснюється з кабіни трактора педаллю, пов'язаною тяжами з відводкою натискного підшипника. Для створення зусилля, необхідного для притиску веденого диска до маховика, в кошику зчеплення встановлено 12 пружин притискування.
Найбільш поширені несправності зчеплення
Корзина зчеплення МТЗ працює у складних умовах. При включенні та вимиканні відбувається тертя фрикційних накладок веденого диска, що призводить до нагрівання деталей корзини. Тому часто спостерігаються такі несправності:
- тріщини на поверхні натискного диска;
- знос робочої поверхні натискного диска;
- вироблення віджимних важелів у точках контакту з натискним підшипником;
- знос шліців маточини;
- пошкодження та поломки пружин.
Всі деталі корзини в даний час є у продажу. Їх можна купити та замінити зношені. Але якщо диск натискний МТЗ має ряд характерних несправностей, то набагато вигідніше купити новий вузол. Тим більше, що є можливість вибору варіанта під будь-який бюджет споживача.
Виробники корзин на трактор МТЗ
У нас є наступні варіанти корзин зчеплення:
- Україна реставрація;
- Україна – нова;
- Білорусь нова.
Усі варіанти відрізняються надійністю та користуються попитом. Якщо ви хочете купити диск натискний (корзина МТЗ, зателефонуйте нам або залиште заявку на сайті. Ми зв'яжемося з вами і відповімо на питання, що вас цікавлять, за кожним варіантом.