Вас може зацікавити
У чому особливості втулки передньої розподільчого валу Д-240 МТЗ
Механізм газорозподілу дизеля Д-240 забезпечує правильність чергування його фаз у робочому процесі. Від стану деталей механізму залежить повнота згоряння палива в циліндрах, а отже і потужність, що віддається. Розподільчий вал є основною деталлю в цьому механізмі, тому що від нього приводяться всі інші його вузли. Привід розподільчий вал отримує через зачеплення шестерень від колінчастого валу. Від встановленої на колінвалу шестерні обертання передається на проміжну шестерню, а вже від неї на шестерню розподільного валу. Обертається розподільчий вал на трьох втулках, запресованих у розточування блоку циліндрів. Після запресування втулок у блок циліндрів вони розточуються на спеціальному устаткуванні до розміру згідно з технічними умовами з тією метою, щоб вал міг легко прокручуватися, але без люфтів. На розподільчому валу виконані вісім кулачків, якими під час роботи двигуна ковзають штовхачі зі штангами, що відкривають через коромисла клапани в потрібний момент. Усі три втулки розподільчого валу неоднакові. Передня втулка розподільчого валу Д-240 МТЗ виготовляється з бронзи або сталі. По зовнішньому колу з одного боку виконаний упорний бурт. Усередині є кільцева проточка та отвір для забезпечення мастила. Середня та задня втулки розподільчого валу чавунні. Середня має внутрішню кільцеву проточку та радіальний отвір. У задній втулці виконані два радіальні отвори для мастила, а кільцевої внутрішньої проточки немає. Опорні шийки розподільчого валу змащуються під тиском централізовано від загальної системи мащення двигуна. У процесі роботи двигуна на втулки діє зусилля, яке надають на вал пружини клапанів, а передня втулка розподільчого валу МТЗ Д-240 ще зазнає навантаження, що виникає в зачепленні шестерень.
Характер зносу втулки передньої розподільчого валу Д-240 і які його наслідки
Передня втулка розподільчого валу Д-240 зношується в результаті тертя з шийкою валу по внутрішньому діаметру. Як наслідок з'являється зазор у поєднанні цих двох деталей, що негативно позначається на роботі газорозподільного механізму. Якщо зношування виходить за межі допустимого, то фази газорозподілу можуть зміщуватися, що призводить до таких наслідків.
- Потужність дизеля знижується.
- Порушується процес згоряння палива та збільшується його витрата.
- Деталі механізму зношуються швидше.
При ремонті двигуна потрібно обов'язково перевіряти стан втулок та змінювати їх за наявності зносу. Передню втулку розподільчого валу для Д-240 МТЗ можна купити в компанії АгроКраїна.
Які передні втулки валу розподільчого МТЗ є у нас?
Є такі варіанти:
- Виробництво Дніпро (бронза).
- Виробництво Білорусь (сталева, оригінал).
Щоб замовити передню втулку розподільчого валу на Д-240 зателефонуйте нам або залиште своє замовлення на сайті.