Функціональні та конструктивні особливості вилки включення 1-ої та задньої передачі КП МТЗ
Для забезпечення можливості включення та вимикання швидкостей у КП МТЗ передбачено спеціальний механізм, який називається механізмом управління КП. Він закріплений на верхньому торці корпусу коробки. Складається з корпусу, виготовленого із чавуну способом лиття. У корпусі виконано спеціальну оброблену поверхню, на якій укладено повзуни квадратного перерізу з привареними вилками. Між повзунами знаходяться розділові пластини. Зверху повзуни притискаються планками, але водночас можуть вільно ковзати по опорної поверхні корпусу. У корпусі розташовано три повзуни з вилками і один з повідцем. Останній призначений для включення ступенів діапазонного редуктора. Встановлені посередині два повзуни з вилками керують каретками для перемикання швидкостей, що мають можливість вільно переміщатися шліцьовою ділянкою первинного валу. Поруч із ними знаходиться вилка перемикання 1 і задньої передачі КП МТЗ. Вона набагато довша за інші вилки, щоб могла дістати до корпусу КП валу, що знаходиться внизу і відповідає за включення першої і задньої швидкості. Ріжки вилки заходять у проточку ковзаючої шестерні перемикання і при пересуванні повзуна важелем перемикання передач переміщують по валу шестерню, що забезпечує включення першої та задньої передач. На повзуні вилки першої та задньої передачі КП МТЗ виконані спеціальні лунки, в які потрапляє пружний фіксатор, що утримує повзун від мимовільного переміщення.
Можливі несправності вилки включення першої та задньої передачі до МТЗ
Так як вилка 1 і задньої передачі МТЗ відповідає за їх включення, її вироблення в процесі роботи призводить іноді до неповного введення шестерень в зачеплення, тому швидкості можуть мимовільно вимикатися під час руху трактора. Така несправність часто буває внаслідок таких дефектів вилки:
- Вироблення бічних поверхонь, якими вилка контактує з кільцевою проточкою.
- Деформація вилки внаслідок механічних пошкоджень.
- Вироблення повзуна.
- Тріщини та обламування кінців вилки.
- Виробіток лунок під фіксатор.
Для усунення несправностей, пов'язаних з виробленням вилки, необхідно її зняти та замінити на нову. Купити вилку включення першої та задньої передачі КП МТЗ можна у будь-який час у нашій компанії.
Які вилки першої та задньої передачі МТЗ ви зможете купити у нас?
На нашому складі можуть бути у наявності вилки наступних виробників:
- Прибалтика.
- Білорусь
Щоб замовити вилку першої та задньої передачі для КПП МТЗ, зателефонуйте нашим менеджерам або залиште свій телефон у формі замовлення на сайті, щоб ми могли зв'язатися з вами.