Вал розподільний Д-65 ЮМЗ (розподвал) Д04-001
- 1 860 грн.
Вас може зацікавити
Причини заміни розподільного валу Д-65 ЮМЗ
Розподільний вал - відповідальна деталь будь-якого двигуна. Від його стану залежить правильність фаз газорозподілу, а відповідно, і потужносні характеристики силового агрегату. Але при тривалій експлуатації двигуна неминуче з'являється знос найнавантаженіших місць, а саме:
- кулачків у місці контакту з штовхачами;
- опорних шийок у поєднанні з втулками;
- установочного місця під шестірню приводу.
При ремонті двигуна необхідно завжди ретельно оглядати розподільний вал Д-65 ЮМЗ. При виявленні ознак зношування у вищевказаних місцях бажано звернутися до фахівця для проведення вимірів. Якщо зношування робочих поверхонь кулачків і опорних шийок виходить за межі допустимих розмірів, то вал потрібно міняти. Для заміни краще придбати оригінальний розподільний вал від заводу-виробника, оскільки це гарантія того, що при виготовленні всі технологічні операції виконані строго відповідно до технічних вимог.
Особливості наших розподільних валів
Якщо при ремонті двигуна трактора ви дійшли висновку, що потрібно купити розподільний вал Д-65 ЮМЗ, ми вам можемо в цьому допомогти. Особливості наших розподільних валів і чому вони є найкращими на ринку:
- оригінальна запчастина виробництво Дніпро
- виготовлений із сталі 45
- кулачки та опори пройшли загартування
- вал йде кований
Справний розподільний вал дуже важливий, тому що:
- Оптимізує витрати пального
- Дозволяє двигуну розвивати максимальну потужність
- Забезпечує стабільність роботи трактора та налагоджує їздові характеристики.
Звертаємо вашу увагу на те, що на нього поширюється гарантія заводу-виробника терміном на один рік, що є вагомим підтвердженням якості виробу. Щоб зв'язатися з нами, зателефонуйте за вказаними номерами або залиште заявку на сайті.
Технологічні особливості розподільчого валу Д-65
На двигуні Д-65 застосовується верхньоклапанна система газорозподілу із приводом від розподільного валу, розташованого в нижній частині блоку циліндрів. Відкриття та закриття клапанів здійснюється за допомогою штанг з штовхачами, що ковзають по кулачках розподільного валу. Кулачки повинні мати високу твердість, оскільки знаходяться під дією сил тертя та змінних навантажень, створюваних штовхачами при стисканні пружин у момент відкриття клапанів. Тому вони при виготовленні розподільного валу шліфуються і загартовуються струмами високої частоти.
Розподільний вал Д-65 ЮМЗ має вісім кулачків та три опорні шийки, якими він спирається на втулки, розташовані в блоці циліндрів двигуна. На передньому кінці валу передбачено місце встановлення приводної шестерні.