Дискові гальма праві ЮМЗ у зборі 45-3502010-А2 СБ
- 5 300 грн.
Вас може зацікавити
Призначення та робота правого дискового гальма у зборі ЮМЗ
Трактори ЮМЗ, як і будь-які саморухомі машини, обладнуються гальмами. На цій марці трактора використовуються роздільні гальма на кожне заднє колесо. Така конструкція гальм дозволяє не тільки здійснювати ефективне гальмування трактора в русі, а й виконувати повороти малого радіусу на обмеженому просторі. Управління гальмом кожного колеса виведено в кабіну за допомогою тяг на окрему педаль. Тракторист має змогу зблокувати обидві педалі разом для одночасного гальмування обох коліс або скористатися окремою педаллю для загальмовування будь-якого колеса. Спочатку на тракторах ЮМЗ встановлювалися колодкові гальма, але потім їх замінили на більш досконалі дискові. Ліве і праве дискове гальмо в зборі ЮМЗ аналогічні за своєю конструкцією, але не можуть бути взаємозамінними. Принцип дії гальм у ЮМЗ полягає на загальмовуванні гальмівних валів, які через зачеплення їх шестерень з шестернями веденими кінцевих передач загальмовують півосі задніх ведучих коліс. На шліцьовій ділянці гальмівного валу встановлені два диски з приклеєними до поверхонь фрикційними накладками. Між цими дисками знаходиться натискний диск, що складається із двох з'єднаних між собою пружинами чавунних дисків. Своїми зовнішніми виступами чавунні диски впираються у виступи кожуха. На поверхнях чавунних дисків, що стикаються між собою, виконані лунки, глибина яких зроблена поступово зменшуваною. У цих лунках встановлені кульки, які при вимкненому гальмі знаходяться на найбільшій глибині. Коли тракторист натискає на гальмівну педаль, завдяки конструкції тяг чавунні диски починають провертатися в різні боки, а кульки перекочуються в бік меншої глибини лунок, тим самим розтискаючи диски. В результаті останні притискають фрикційні диски до гальмівних поверхонь, здійснюючи гальмування валів. Крім основного гальма в тракторі ЮМЗ передбачено гальмо стоянки, яке приводиться в дію за допомогою окремого важеля. Його затисканням через тяги здійснюється одночасне загальмовування лівого та правого дискового гальма ЮМЗ у зборі, завдяки чому трактор утримується на схилі.
Характерні несправності правого дискового гальма ЮМЗ у зборі
Процес гальмування правого дискового гальма у зборі ЮМЗ відбувається завдяки тертю між дисками та гальмівними поверхнями. Через тертя деталі вузла поступово, але інтенсивно зношуються. Результатом зносу можуть стати такі несправності:
- Зношування або відривання накладок гальмівних фрикційних дисків.
- Вироблення на робочих гальмівних поверхнях натискних дисків.
- Зношування лунок на внутрішніх поверхнях натискних дисків.
- Вироблення зубів на шестірні гальмівного валу.
- Зношування місць посадки підшипників на валу.
- Вироблення шліцьової ділянки валу.
За наявності всіх зазначених ушкоджень доцільним рішенням може стати заміна гальма в зборі. Купити праве дискове гальмо в зборі ЮМЗ завжди можна в нашій компанії.
Переваги покупки гальма у нас
- Ми продаємо оригінал цього вузла виробництва ЮжМаш.
- Гальмо відрізняється високою якістю виготовлення та тривалим періодом експлуатації.
- Вигідна вартість.
- Швидке надсилання замовлення клієнту.
- Можливість оплати зручним клієнтом способом.
Замовляйте праве дискове гальмо у зборі ЮМЗ у нас по телефону в робочі дні або будь-коли через інтернет-магазин.