Дискові гальма праві ЮМЗ у зборі 45-3502010-А2 СБ

Код товару: 45-3502010-А2 СБ
В наявності
  • 5 300 грн.



Відправка без передоплати!


Призначення та робота правого дискового гальма у зборі ЮМЗ

Трактори ЮМЗ, як і будь-які саморухомі машини, обладнуються гальмами. На цій марці трактора використовуються роздільні гальма на кожне заднє колесо. Така конструкція гальм дозволяє не тільки здійснювати ефективне гальмування трактора в русі, а й виконувати повороти малого радіусу на обмеженому просторі. Управління гальмом кожного колеса виведено в кабіну за допомогою тяг на окрему педаль. Тракторист має змогу зблокувати обидві педалі разом для одночасного гальмування обох коліс або скористатися окремою педаллю для загальмовування будь-якого колеса. Спочатку на тракторах ЮМЗ встановлювалися колодкові гальма, але потім їх замінили на більш досконалі дискові. Ліве і праве дискове гальмо в зборі ЮМЗ аналогічні за своєю конструкцією, але не можуть бути взаємозамінними. Принцип дії гальм у ЮМЗ полягає на загальмовуванні гальмівних валів, які через зачеплення їх шестерень з шестернями веденими кінцевих передач загальмовують півосі задніх ведучих коліс. На шліцьовій ділянці гальмівного валу встановлені два диски з приклеєними до поверхонь фрикційними накладками. Між цими дисками знаходиться натискний диск, що складається із двох з'єднаних між собою пружинами чавунних дисків. Своїми зовнішніми виступами чавунні диски впираються у виступи кожуха. На поверхнях чавунних дисків, що стикаються між собою, виконані лунки, глибина яких зроблена поступово зменшуваною. У цих лунках встановлені кульки, які при вимкненому гальмі знаходяться на найбільшій глибині. Коли тракторист натискає на гальмівну педаль, завдяки конструкції тяг чавунні диски починають провертатися в різні боки, а кульки перекочуються в бік меншої глибини лунок, тим самим розтискаючи диски. В результаті останні притискають фрикційні диски до гальмівних поверхонь, здійснюючи гальмування валів. Крім основного гальма в тракторі ЮМЗ передбачено гальмо стоянки, яке приводиться в дію за допомогою окремого важеля. Його затисканням через тяги здійснюється одночасне загальмовування лівого та правого дискового гальма ЮМЗ у зборі, завдяки чому трактор утримується на схилі.

Характерні несправності правого дискового гальма ЮМЗ у зборі

Процес гальмування правого дискового гальма у зборі ЮМЗ відбувається завдяки тертю між дисками та гальмівними поверхнями. Через тертя деталі вузла поступово, але інтенсивно зношуються. Результатом зносу можуть стати такі несправності:

  • Зношування або відривання накладок гальмівних фрикційних дисків.
  • Вироблення на робочих гальмівних поверхнях натискних дисків.
  • Зношування лунок на внутрішніх поверхнях натискних дисків.
  • Вироблення зубів на шестірні гальмівного валу.
  • Зношування місць посадки підшипників на валу.
  • Вироблення шліцьової ділянки валу.

За наявності всіх зазначених ушкоджень доцільним рішенням може стати заміна гальма в зборі. Купити праве дискове гальмо в зборі ЮМЗ завжди можна в нашій компанії.

Переваги покупки гальма у нас

  1. Ми продаємо оригінал цього вузла виробництва ЮжМаш.
  2. Гальмо відрізняється високою якістю виготовлення та тривалим періодом експлуатації.
  3. Вигідна вартість.
  4. Швидке надсилання замовлення клієнту.
  5. Можливість оплати зручним клієнтом способом.

Замовляйте праве дискове гальмо у зборі ЮМЗ у нас по телефону в робочі дні або будь-коли через інтернет-магазин.

Увага: HTML не підтримується!