Шток гідроциліндра ГПК ЮМЗ, МТЗ 50-3405021

Код товару: 50-3405021
В наявності
  • 395 грн.



Відправка без передоплати!

Призначення та конструктивні особливості штока гідроциліндра ГУР ЮМЗ, МТЗ

Рульове управління ЮМЗ - складний механізм, що поєднує в собі такі вузли та агрегати:

  • Рульову колонку.
  • Гідравлічний підсилювач.
  • Рульову подовжню тягу.
  • Рульову трапецію передньої осі.

На рульовій колонці розміщено кермо, пов'язане валом з черв'яком гідропідсилювача, а черв'як у свою чергу пов'язаний з золотником розподільника. Черв'як із золотником встановлені таким чином, що вони у разі виникнення осьового навантаження мають можливість на деяку відстань переміщатися в осьовому напрямку. Своїми витками черв'як також знаходиться в зачепленні із встановленим на поворотному валу гідравлічного підсилювача зубчастим сектором, що має зуби з двох протилежних сторін. Зуби протилежної сторони сектора знаходяться в зачепленні зубчастою рейкою штока гідроциліндра ГУР ЮМЗ, МТЗ. Коли трактор рухається прямолінійно, то на черв'як не впливає ніяке зусилля і золотник пружинами утримується в нейтральному положенні. При цьому масло від насоса через відкриті проточки розподільника зливається у гідравлічний бак. При повороті рульового колеса на черв'яку відразу ж виникає осьове навантаження, яке зумовлене зусиллям опору повороту коліс трактора. Навантаження змушує черв'як та золотник, долаючи зусилля пружин, зрушуватися убік. При цьому золотник відкриває канал для подачі потоку масла в порожнину циліндра гідравлічного, яка відповідальна за поворот в той бік, куди тракторист повертає кермо трактора. Потік масла змушує поршень та шток гідроциліндра ГУР ЮМЗ, МТЗ переміщатися та повертати через рейку та зубчастий сектор поворотний вал. Закріплена на протилежному кінці поворотного валу рульова сошка через поздовжню тягу передає зусилля на рульову трапецію, яка здійснює поворот передніх коліс трактора. Таким чином, зусилля опору повороту коліс трактора долається тиском масла в гідроциліндрі, а зусилля на рульовому колесі знижується.

Можливі причини заміни штока гідроциліндра ГУР ЮМЗ, МТЗ

В результаті багаторічної роботи трактора деталі гідропідсилювача керма поступово зношується, що призводить до збільшення зусилля повороту рульового колеса та порушення нормальної керованості трактором. Шток гідроциліндра ГУР ЮМЗ МТЗ знаходиться під час роботи трактора постійно під навантаженням і під впливом сил тертя, тому згодом також зношується. Характерними його дефектами є такі:

  • Зношування робочої поверхні штока.
  • Вироблення отвору під палець.
  • Пошкодження різьби для з'єднання з поршнем.
  • Деформація штока.

У разі виявлення зазначених несправностей шток можна замінити на новий. Купити новий шток гідроциліндра для ГУР ЮМЗ, МТЗ можна у нашому інтернет-магазині.

Чому варто купити шток у нас?

  1. Ми продаємо заводський оригінал цієї деталі.
  2. Висока точність виготовлення.
  3. Термообробка відповідальних робочих ділянок.
  4. Вигідна вартість.
  5. Надсилання замовлення відразу після оформлення.
  6. Оплата будь-яким способом, у тому числі і післяплатою.

Замовити шток гідроциліндра в гідропідсилювач керма ЮМЗ, МТЗ можна телефоном або через форму замовлення в інтернет-магазині.

Увага: HTML не підтримується!