Вал задньої навіски МТЗ-100, 1025, 1221 (поздовжніх тяг) 80-4605026
- 500 грн.
Особливості застосування валу задньої навіски МТЗ
Для того, щоб трактор міг працювати з різними навісними, напівнавісними та причіпними машинами, він оснащується механізмом задньої навіски. Це досить складний механізм із важелів, тяг та розкосів, які шарнірно з'єднані між собою. Задня навіска забезпечена приводом від гідравлічного циліндра, завдяки чому вся її конструкція має можливість підніматися та опускатися, що дає можливість переводити навісні машини у транспортне та робоче положення. Головними точками приєднання, як навісних, так і причіпних машин, є задні шарнірні кінці поздовжніх тяг. Для навішування навісного обладнання використовується ще одна точка – центральна тяга, що регулюється. Поздовжні тяги своїми передніми шарнірними кінцями спираються на вал навіски МТЗ. Це деталь, виготовлена на металорізальному устаткуванні і є гладким валом з місцями під шарніри поздовжніх тяг і різьбою на кінцях. Встановлюється вісь (вал) поздовжньої тяги МТЗ в отвори приливів нижньої частини корпусу заднього моста. У ці отвори запресовуються втулки, які змінюються в міру їхнього зносу. Між приливами на вісь одягаються кронштейни стяжок, що регулюються. Шарніри поздовжніх тяг після встановлення на вісь з обох боків стискаються гайками, які потім стопоряться шплінтами. В процесі роботи трактора з приєднаними машинами вісь навіски на МТЗ знаходиться під постійним навантаженням, яке при спільній дії з ударними навантаженнями іноді призводить до поломок осі. У більшості випадків причиною є люфти, що виникають в результаті зношування втулок і самої осі, так як вони при русі трактора в місцях сполучення цих деталей спричиняють появу ударних навантажень.
Чому доводиться замінювати вал задньої навіски МТЗ?
При використанні в агрегаті з трактором важких навісних машин або перевезення важких вантажів на причепах, на вісь (вал) навіски МТЗ сумарно діють навантаження від ваги обладнання та ударів, що виникають через наявність люфтів у з'єднаннях. Зрештою, вал не витримує і ламається. Характерними дефектами цієї деталі є такі:
- Переламування валу.
- Знос у місцях сполучення з втулками.
- Поява вироблення у місцях встановлення кронштейнів стяжок.
- Знос місць під шарніри тяг.
- Ушкодження різьби на кінцях.
Нижній вал механізму навіски МТЗ, що вийшов з ладу, доводиться міняти на новий. При цьому необхідно звернути увагу на стан втулок та при необхідності замінити їх. Купити недорого вал навіски МТЗ (посилений) можна у нашій компанії АгроКраїна.
Які варіанти валу навіски є у нас?
У нас ви можете вибрати вал навіски МТЗ із двох варіантів:
- Виробництво Дніпро України.
- Виробництво Білорусь (оригінал цієї деталі).
Щоб замовити вісь (вал) поздовжніх тяг для навіски МТЗ, телефонуйте нам або оформлюйте замовлення через інтернет-магазин.