Функціональні особливості лонжеронів МТЗ
Компонування вузлів і агрегатів остова трактора МТЗ виконано за наступною схемою: зібрані в одне ціле двигун, задній міст і коробка передач з'єднується з переднім брусом за допомогою лонжеронів. Лонжерони є швелери, в задній частині яких закріплені кронштейни з різьбовими отворами для приєднання до картера зчеплення. Спереду виконані отвори під болти кріплення лонжерону до переднього бруса. Лонжерон рами МТЗ правий є дзеркальною протилежністю лівого, відповідно вони не взаємозамінні.
Чому доводиться міняти лонжерон рами МТЗ
На лонжеронах зосереджено значну частину ваги трактора і вони перебувають постійно під навантаженням, яке збільшується під час використання фронтальних навісних машин. Цілком природно, що внаслідок впливу таких навантажень лонжерон рами правий або лівий МТЗ може вийти з ладу внаслідок появи таких дефектів:
- тріщини та порушення цілісності;
- пошкодження різьбових отворів у кронштейні кріплення до картера;
- вироблення в отворах для кріплення до переднього бруса.
Якщо лонжерон має дефекти, які неможливо усунути, то єдиним правильним рішенням є його заміна. Але в такому випадку власник повинен звертати увагу на якість деталі, яку купуватиме для заміни. В даний час можна знайти безліч пропозицій на ринку запчастин. Їхню якість на око визначити буває складно. Щоб не потрапити на неякісний виріб краще купувати оригінал.
Асортимент у нашому магазині
У нашому інтернет-магазині ви можете купити заводські лонжерони наступних виробників.
- Україна Ромни
- Білорусь Вітебський завод
У продажу є також ліві лонжерони. Оформляйте замовлення на цій сторінці або зателефонуйте нам за вказаними номерами телефонів.