Кришка важелів із тягою ЮМЗ (у зборі) 40-2409020 СБ

Код товару: 40-2409020 СБ
В наявності
  • 980 грн.



Відправка без передоплати!


Конструкція та принцип роботи кришки механізму включення блокування в ЮМЗ.

У полі доводиться часто працювати трактору по перезволоженому ґрунті, коли колеса починають пробуксовувати через погане зчеплення коліс із землею. Якщо починає пробуксовувати хоча б одне колесо, друге перестає обертатися, оскільки силовий потік йде через диференціал у бік меншого опору. Тоді трактор зупиняється. Щоб трактор зміг продовжувати рух, застосовується блокування диференціала, після включення якого задні ведучі колеса починають обертатися разом, як на одній осі. У тракторі ЮМЗ принцип роботи механізму блокування заснований на з'єднанні гальмівних валів. Так як їх шестерні знаходяться в зачепленні з веденими великими шестернями кінцевих передач, то при з'єднанні гальмівних валів разом з'єднуються разом і півосі задніх коліс. Блокування коліс включається з кабіни трактора, оскільки кришка механізму включення блокування ЮМЗ закріплена на кришці корпусу заднього моста, а важіль включення знаходиться на підлозі біля водія. З'єднання гальмівних валів здійснюється завдяки сполучній муфті, яка може переміщатися плаваючим валиком, встановленому в розточках торців гальмівних валів. Посередині на сполучній муфті виконана кільцева проточка, в яку своїми ріжками входить вилка механізму включення блокування. У вимкненому положенні муфта постійно зміщена у бік правого гальмівного валу. При її переміщенні у бік лівого гальмівного валу важелем, встановленим у кришці важелів включення механізму блокування ЮМЗ, вона з'єднує обидва вали разом і ведучі задні колеса трактора виявляються зблокованими.

Характерні причини заміни кришки механізму включення блокування диференціала в ЮМЗ.

Після тривалої експлуатації трактора кришка механізму включення блокування диференціала в ЮМЗ може мати дефекти, через які включення може стати скрутним або блокування самовільно вимикатиметься. Ось найбільш характерні дефекти даного вузла:

  • Зношування бічних поверхонь ріжок вилки.
  • Вироблення на валику вилки.
  • Вироблення отвору важеля під валик вилки.
  • Зношування валу важелів.
  • Вироблення втулки у кришці під вал важелів.

Якщо зазначені дефекти призводять до порушення нормальної роботи блокування диференціала, то кришку механізму включення блокування краще замінити на нову. Купити нову кришку увімкнення механізму диференціалу ЮМЗ можна у нашій компанії.

Переваги купівлі кришки важелів увімкнення блокування ЮМЗ у нас

  1. Ми пропонуємо якісний заводський оригінальний вузол.
  2. Ціна нижча, ніж у багатьох інших постачальників.
  3. Оплату приймаємо зручним для вас способом.
  4. Замовлення надсилаємо в день оформлення.

Щоб замовити кришку важелів увімкнення блокування диференціала ЮМЗ, зателефонуйте нам у робочі дні або оформляйте замовлення на сайті в будь-який час.

Увага: HTML не підтримується!