Вас може зацікавити
Призначення та конструкція кронштейна для приводу масляного насоса Д-65
Відповідальні пари деталей у двигуні Д-65 ЮМЗ змащуються маслом, яке під тиском циркулює по мастильній системі. Подачу масла під тиском забезпечує масляний насос, розташований у піддоні блоку циліндрів і що приводиться в дію від колінчастого валу. Від шестерні коленвала обертання передається на привід масляного насоса, а потім безпосередньо до масляного насоса. Привід масляного насоса – окремий вузол, закріплений на щиті розподільних шестерень. Базовою деталлю вузла є кронштейн приводу масляного насоса Д-65. Це чавунний виливок з двома бобишками, в отвори яких запресовані бронзові втулки. Втулки є підшипниками ковзання для ведучого та веденого валиків, на яких встановлена ведуча та ведена шестерня приводу насоса. Ведуча шестерня знаходиться у постійному зачепленні своїми спіральними зубами з приводною шестернею колінчастого валу, а ведена шестерня отримує обертання через зачеплення з ведучою шестернею. Від веденої шестерні обертання передається за допомогою проміжного валика та шліцьових муфт на ведучий валик масляного насоса. Шліцьові муфти валика насоса та валика приводу зафіксовані від переміщення стопорними пружинними кільцями. Ведуча та ведена шестерні на валиках закріплені нерухомо штифтами, які проходять через отвори, виконані у валиках та маточинах шестерень. Між корпусом кронштейна приводу насоса та маточиною шестерень встановлені шайби, що сприймають осьові зусилля, що виникають від зачеплення шестерень. У бобишках кронштейна виконані свердління для змащення валиків з бронзовими втулками. Кронштейн приводу для масляного насоса дизеля Д-65 ЮМЗ встановлений на щиті розподільних шестерень за допомогою штифтів та закріплюється двома болтами.
Причини заміни кронштейна приводу масляного насоса Д-65 ЮМЗ
У процесі тривалої роботи дизеля відповідальні деталі кронштейна приводу мастильного насоса Д-654 ЮМЗ поступово зношуються, що може негативно позначитися на роботі вузла. Головними несправностями кронштейна є:
- Зношування втулок.
- Вироблення отворів у бобишках внаслідок надмірного зношування втулок.
- Тріщини корпусу кронштейна.
Якщо зазначені пошкодження приводу були виявлені при розбиранні, відновити працездатність вузла можна, замінивши зношений кронштейн на новий. Купити новий кронштейн приводу для масляного насоса ЮМЗ можна недорого в нашій компанії.
Особливості нашого кронштейна
- Кронштейн виготовлений заводом ЮжМаш м. Дніпро та відрізняється високою якістю.
- У кронштейні вже встановлені бронзові втулки.
Якщо ви хочете замовити у нас кронштейн приводу для масляного насоса ЮМЗ Д-65, то телефонуйте нам на будь-який наш контактний номер телефону або залишайте своє замовлення в інтернет-магазині і ми зв'яжемося з вами.