Конструктивні особливості валу поворотного МТЗ
Підйом та опускання механізму навіски на тракторі МТЗ здійснюється за допомогою важелів, встановлених на поворотному валу. Зовнішні важелі та важіль гідроциліндра одягнені на шліци валу, що вільно провертається у втулках кронштейна. Шток гідроциліндр, приєднаний за допомогою важеля до поворотного валу, провертаючи його, забезпечує підйом чи опускання всього механізму навіски. Кронштейн валу поворотного МТЗ кріпиться болтами картера заднього моста. У верхній частині є приливи для установки втулок валу, в нижній частині отвору під палець центрального гвинта, який є третьою точкою приєднання навісних знарядь.
Чому входить з ладу кронштейн валу навіски?
Кронштейн під час роботи з навісними знаряддями відчуває великі навантаження, оскільки на ньому зосереджена майже всю їх вага. Саме тому нерідкі випадки поломок кронштейна та виникнення дефектів внаслідок тривалої роботи з навісними машинами. Кронштейн навіски МТЗ може мати такі несправності:
- тріщини та порушення цілісності;
- знос отворів під втулки поворотного валу;
- вироблення отворів під палець центрального гвинта.
За наявності вказаних дефектів можливість відремонтувати деталь практично відсутня. Залишається єдиний варіант – замінити кронштейн на новий. Операція ця досить трудомістка, тому що доведеться зняти важелі зі шліців, що не завжди виходить зробити легко та швидко. Тому, щоб не довелося цю операцію невдовзі повторювати, потрібно уважно ставитися до якості деталі. У такому разі найбільш правильно купувати кронштейн валу поворотного навішування МТЗ заводського виготовлення.
Як замовити новий кронштейн?
Саме таку деталь ми пропонуємо своїм покупцям. Виріб виготовлений відповідно до технічних вимог і здатний витримувати великі навантаження. Всі геометричні параметри суворо дотримані і проблем із встановленням ніколи не буває. Якщо ви вирішили купити кронштейн валу навіски МТЗ, зателефонуйте нам або оформляйте замовлення на цій сторінці нашого сайту.