Корпус корзини зчеплення ЮМЗ 36-1604016-Б3 СБ (під пускач, під стартер)
- 7 900 грн.
Вас може зацікавити
Корпус зчеплення ЮМЗ недорого під пускач та стартер
Причини придбання корпусу зчеплення ЮМЗ можуть бути такими:
- Непридатність старого корпусу для подальшої експлуатації.
- Бажання переобладнати трактор ЮМЗ із пускача на стартер.
У нас є, як традиційні корпуси під пусковий двигун, так і корпуси під стартер. Замовляйте та оцініть наші переваги:
- Оригінальна якісна деталь виробництва Південмаш м. Дніпро.
- Найкраща ціна в порівнянні з іншими постачальниками.
- Заводська гарантія на рік.
- Швидка обробка та надсилання замовлення. При оформленні замовлення до 12.00 його може бути відправлено того ж дня.
- Можливість оплатити товар будь-яким зручним для вас способом.
Щоб швидше оформити замовлення та купити корпус зчеплення (проміжку) ЮМЗ під стартер або під пускач, дзвоніть нам на будь-який вказаний вгорі контактний номер телефону. Можна заповнити форму замовлення на сайті і ми самі зв'яжемося з вами.
Характерні ушкодження корпусу зчеплення ЮМЗ під час експлуатації.
Корпус зчеплення ЮМЗ (проміжка) є не тільки захисним кожухом для встановлення механізмів муфти зчеплення, але й складовою кістяка трактора. У процесі роботи трактора він зазнає значних змінних навантажень, які можуть стати причиною виникнення пошкоджень. Найбільш характерними дефектами проміжки ЮМЗ є:
- Тріщини корпусу у місцях кріплення.
- Вироблення внутрішніх розточувань.
- Пошкодження різьбових отворів.
- Вироблення отворів під вісь важеля.
Корпус зчеплення (проміжка) ЮМЗ відлитий з чавуну, тому намагання якісно відремонтувати тріщини та поломки за допомогою зварювання не приводить до успіху. Єдино правильним рішенням у такому разі є заміна деталі на нову. Замовити корпус зчеплення ЮМЗ під пускач чи стартер можна у нашому інтернет-магазині.
Конструкційні особливості корпусу зчеплення (проміжки) ЮМЗ
Корпус зчеплення (проміжка) ЮМЗ є масивною чавунною відливкою, яка є сполучною ланкою між двигуном і КПП. Усередині корпус розділено на дві половини перегородкою. Передня частина служить для розміщення у ній муфти зчеплення з відводкою. Відводка пересувається по кронштейну вилкою, з'єднаною за допомогою важеля та тяг з педаллю зчеплення. Кронштейн встановлений у верхньому вікні перегородки. Усередині його проходить вал приводу трансмісії та вал приводу ВОМ. У задній частині корпусу зчеплення (проміжки) ЮМЗ знаходиться гнучке з'єднання головного валу муфти зчеплення з первинним валом КПП. Нижче з'єднання знаходиться вал приводу ВОМ. Задній відсік проміжки ЮМЗ сполучається з картером КПП і заднього моста, щоб забезпечити мастилом підшипники і шестерні, що знаходяться в ньому.