Функціональні особливості корпусу конічної пари ПВМ МТЗ
Трактор МТЗ-82 оснащений переднім ведучим мостом із конічними бортовими редукторами. Передача крутного моменту до редукторів від диференціала здійснюється за допомогою напівосі з зубчастим конічним вінцем на кінці. Зубчастий вінець напівосі знаходиться в зачепленні з конічною шестернею, виконаною заодно з вертикальним валом, який через нижню конічну пару приводить в дію передні колеса трактора.
Місцем установки напівосі є корпус верхньої конічної пари ПВМ МТЗ. У ньому передбачені посадкові місця для двох конічних роликових підшипників, а також місце для встановлення манжети, яка не допускає витікання масла з корпусу диференціала в корпус бортового редуктора. Знизу в корпусі конічної пари є розточка, до якої входить кінець фланця труби шкворня. Зверху корпус конічної пари переднього моста ведучого МТЗ має вікно з кришкою. На зовнішній циліндричній поверхні висувної труби нарізані зубці для її висування за допомогою черв'ячного ролика, встановленого в бічній кришці ПВМ.
Причини виходу з ладу корпусу конічної пари ПВМ МТЗ
У процесі експлуатації трактора корпус конічної пари зазнає навантаження від ваги передньої частини трактора, а також ударне навантаження, що подається колесами трактора від нерівностей дороги. Внаслідок сумарного впливу різних видів навантажень корпус верхньої конічної пари переднього мосту МТЗ-82 з часом може вийти з ладу. Причиною може стати зношування посадкових місць підшипників, а також деформації та тріщини різного характеру.
Потрібен новий корпус – звертайтесь до нас!
Якщо на вашому тракторі МТЗ з'явилися пошкодження даної деталі, то звертайтеся до нас і вибирайте один з двох варіантів. Ви можете у нас купити корпус конічної пари ПВМ МТЗ виробництва України чи Білорусь. Вибір за вами. Телефонуйте нам або залишайте замовлення на сайті!