Особливості конструкції гідропідсилювача керма МТЗ
Для зменшення зусилля на кермо при виконанні поворотів на тракторах МТЗ застосовується гідропідсилювач керма МТЗ. Він розташовується на передньому брусі і з'єднується сошкою з рульовими тягами. На верхньому кінці поворотного валу гідропідсилювача встановлений зубчастий сектор, зубці якого, з одного боку, знаходяться в зачепленні з рейкою гідроциліндра, а з іншого боку з черв'яком золотника. Черв'як з'єднаний безпосередньо з валом рульового колеса. Золотник у нейтральному положенні з обох боків утримується пружинами. При виникненні зусилля на рульовому колесі опір пружин долається і золотник зміщується убік, відкриваючи канал потоку масла у відповідну порожнину гідроциліндра. Шток гідроциліндра під тиском масла через зубчастий сектор повертає поворотний вал із сошкою, полегшуючи тим самим керування передніми колесами трактора.
Причини виходу з ладу гідропідсилювача
Гідропідсилювач МТЗ справно виконує свою функцію протягом багатьох років експлуатації трактора. Але в результаті поступового зношування ефективність його роботи знижується. Причиною можуть бути такі дефекти:
- знос зубів сектора;
- поява збільшеного зазору в зачепленні черв'як-сектор внаслідок зношування черв'яка;
- вироблення золотника;
- пошкодження та вироблення ущільнювачів гідроциліндра;
- знос ущільнень розподільника.
Як замовити гідропідсилювач керма МТЗ у нас?
Якщо гідропідсилювач керма МТЗ працював довго і в ньому є знос низки відповідальних деталей, то ремонт його може виявитися невиправданим, а залишковий ресурс нетривалим. Тому найкращим рішенням може стати заміна зношеного гідропідсилювача на новий. Купуючи новий вузол, ви зможете бути впевненими в тому, що кермо знову буде справно працювати протягом багатьох років.
Купити гідропідсилювач керма МТЗ ГПК можна у нашому інтернет-магазині. Зараз залишайте заявку на цій сторінці або телефонуйте нам. Ми швидко оформимо замовлення та відправимо вам його у найкоротші терміни.