На вторинному валу в КП ЮМЗ розташовуються зубчасті каретки, які, пересуваючись по шліцах, заходять у зубчасте зачеплення з шестернями, встановленими нерухомо на шліцах проміжного валу. По всьому вторинному валу нарізані шліци, а задній кінець є конічною шестернею, що передає крутний момент на ведену шестерню головної передачі. Опорою валу служать два підшипники. Задній його кінець спирається на роликовий підшипник, що знаходиться в стакані, встановленому в розточуванні перегородки, що розділяє КП із заднім мостом. Передній кінець валу обертається в кульковому підшипнику, що знаходиться в стакані первинного валу. По зовнішній обоймі підшипник зафіксований стопорним кільцем, а на шийці валу його фіксує болт вторинного валу ЮМЗ. Фіксація здійснюється за допомогою відгинальної шайби, що має два фіксуючих вусика по внутрішньому діаметру і шість по зовнішньому. Внутрішні вусики шайби при встановленні входять у пази на валу, а зовнішні після затягування болта загинаються в прорізи, виконані на головці. Таким чином забезпечується фіксація як підшипника, так і вторинного валу.