Колінвали МТЗ (Д-240, 243, 245, 260)


Колінвали МТЗ (Д-240, 243, 245, 260)

Конструктивні особливості колінвалів МТЗ 

Колінвал – ключовий елемент будь-якого дизельного двигуна, що відповідає за перетворення поступального руху поршнів у обертальний. Ця деталь зазнає колосальних навантажень і високих температур, що нерідко призводить до поломок через перевантаження. Однак при належному догляді та своєчасному якісному ремонті колінчастий вал на тракторах МТЗ здатний прослужити тривалий термін. Його довговічність безпосередньо пов'язана з якістю виготовлення. У силовому блоці двигунів Д-240, 243, 245 МТЗ колінвал спирається п'ять опор. На передньому торці, відразу після першої шийки, знаходиться посадкове місце для шестерні приводу колінвала та шестерні масляного насоса. Потім йде шліцьова частина, призначена для фіксації шківа генератора та помпи охолодження. До кривошипних частин валу болтами кріпляться чотири противаги – характерна особливість для деяких моделей двигунів. На задньому фланці передбачені отвори для встановлення маховика. Колінвал двигуна Д-260 має шість шатунний шийок відповідно до кількості циліндрів у цьому двигуні, та сім опорних корінних шийок, якими він укладається в постілі, виконані в блоці циліндрів. Передня частина колінвалу Д-260 призначена для встановлення шестерні приводу механізму газорозподілу, шків приводу вентилятора та храповика. Задній фланець служить для кріплення маховика.

Коли виникає потреба у заміні коленвала Д-240/245?

Окрім значних змінних навантажень, що виникають при роботі дизеля, в місцях контакту шийок валу зі вкладишами постійно відбувається тертя, що призводить з часом до зношування як самих шийок, так і вкладишів. При досягненні критичного рівня зношування шийки піддаються шліфування до наступного ремонтного розміру. Якщо ж вал вже був перешліфований до граничного значення, то його повна заміна. Термін служби колінвалу до капітального ремонту залежить від якості обслуговування двигуна та вихідних характеристик виготовлення. Основні причини заміни колінвала Д-245 МТЗ:

  • Перевищення допустимого зношування шийок;
  • Є прогинання валу.
  • Наявність мікротріщин.

Заміна колінвала - трудомістка робота, що вимагає повного розбирання двигуна з подальшим складанням кваліфікованим фахівцем, що є досить складною процедурою. Тому важливо обирати якісний новий вал. Надійні колінвали для двигунів МТЗ Д-24, 243, 245, 260 можна придбати у нас, у компанії «АгроКраїна».

Наш асортимент валів для двигунів МТЗ

У нашому інтернет магазині представлені якісні колінвали для двигунів МТЗ від різних виробників. В даний час асортимент складається з наступних позицій:

  1. Колінвал Д-240 («BALU» Індія).
  2. Колінвал Д-240 (Україна).
  3. Колінвал Д-240 («ММЗ» Білорусь).
  4. Колінвал Д-240 («GENMOT» Туреччина).
  5. Колінвал Д-245 («BALU» Індія).
  6. Колінвал Д-245 («ММЗ» Білорусь).
  7. Колінвал Д-245 («GENMOT» Туреччина).

Наша компанія постійно працює у напрямку пошуку нових постачальників колінвалів МТЗ, щоб клієнти мали можливість вибору якісного валу за доступною ціною. Тому асортимент поповнюватиметься виробами інших виробників.




Показано з 1 по 7 із 7 (всього сторінок: 1)